Sportmotorral is bejárhatod egész Európát, de ehhez szükséged lesz néhány kiegészítőre.
A hazai forgalom közel felét uralják az új túraendurók és csupaszmotorok.
Már jövőre a boltokba kerülhet a futurisztikus Honda EV Fun.
Már a 3-400 köbcenti közötti géposztályban indul az újdonság, de ez elég lesz a 300-asok ellen?
Három fontos újdonsággal jelentkezett a több mint 150 éve alapított német vállalat.
Jönnek a gyorsabb, erősebb modellek, és az új aksikkal a hatótáv is egyre nő.
Látványos, sőt kimondottan szép motor, amiben a japán vasakból ismert kéthengeres duruzsol.
Vérbeli 450-es enduró, de kéthengeres, és a képek alapján nem 21-es első keréken fut.
Most élőben megnézheted, milyen modern, felszerelt tantermekben folyik az oktatás.
Könnyű, nyomatékos robogó, ami a meredek emelkedőkön is felkapaszkodik, és az ára is kedvező.
Hosszú évek után ismét jelen van a tengerentúli gyártó a legnagyobb európai seregszemlén.
Sokkal látványosabb lett a japán sorkettes, és a burkolatok alatt is akad néhány újdonság.
A távol-keleti vasak előretörése után a Suzuki is visszatér az egyhengeres terepmotorok piacára
Jóllehet, csak holnap kezdődik az EICMA, de a Yamaha máris bemutatott két új modellt.
Nem minden a csúcsteljesítmény, legalábbis erre utal a Ninja gyorsulásadata.
Pecco leszögezte, hogy távol marad, és a Dorna máris lépett – most új helyszínt keresnek.
A lázadó V2-es, ami elcsábította a könnyű sportgépekhez szokott motorosokat is.
Az új mérce 218 lóerő, de nem csak az erőforrást fésülték át a fejlesztés során.