Tucatnyi programmal készülnek a szervezők a háromnapos márkatalálkozóra.
Lám, az Euro 5 korában is lehet formás és gyönyörű hangú motorokat gyártani!
Meglepő, hogy pont ebben az evidens kategóriában nem született még világrekord. Egészen eddig.
Komoly fegyvertény, hogy most először rendeznek egyéni Eb-döntőt Magyarországon.
Több mint tízféle vadonatúj Kawasaki sorakozik fel, és várja a lelkes tesztelőket.
Sokkal több az ittas nagymotoros, mint azt gondolnánk, ráadásul nem is ez a legfőbb veszély.
Friss riportok, érdekes előadások és megannyi retró videó az új csatornán.
Úgy tűnik, az osztrákoknak megtetszett a kuplungkar nélküli GS.
Ezzel Marc Marquez helye is eldőlt, már ha nincs a háttérben még egy titkos szál.
Az új 250-es megkapta a 450-es sikermodell vázát, de nem ez az egyetlen újítás a motoron.
Két dobogó és két győzelem – rendkívül erős hétvégét zártak a hazai pilóták.
Ezúttal sem maradhatott el a már megszokott motoráldás és felvonulás.
Nagyobb, hosszabb és magasabb elődjénél, sőt a terhelhetősége is nőtt.
Ezentúl nem csak használtan, szürkeimportból lehet hozzájutni az ikonikus márka gépeihez.
Immáron az 500 köbcenti alatti motorok tulajdonosai is választhatják a jól bevált gumit.
Egésznapos program hat különböző motorral 65-től egészen 450 köbcentiig.
Nagy csaták várhatóak a – leggyorsabb motoros eseményként emlegetett – összecsapáson.