Gyönyörű környezetben sorakoznak fel a járműgyártás történetének ikonjai.
Lám, nincs szükség nagy motorra és teljesítményre az igazi kalandhoz, legalábbis Ellen szerint.
Több ezer kilométer Marokkó dűnéin át két nagyon hasonló, mégis más célra készült motorral.
Sport- és túramotorok, endurók, valamint nakedek is megkapják az új fejlesztést.
Tízből tíz futamot nyert zsinórban, miközben Bautista a sóderággyal ismerkedett a hétvégén.
Bár kezdetben nem úgy tűnt, végül kiváló befektetésnek bizonyult az első Mad Max leforgatása.
Könnyebb és fürgébb az előd CB500X-nél, de milyen motorozni vele? Kipróbáltuk.
Maga a sokoldalúság példaképe, mely továbbra is kapható, de sajnos nem minden országban.
Több esélyed van kivédeni az ütközéseket, ha előre tudod, hogy valaki nem ad elsőbbséget.
Rengeteg szén-dioxidtól kímélték meg a Földet azzal, hogy motorra ültek.
Új üzemanyagtartály, idomzat és fényezés – ezek a modellfrissítés legfontosabb elemei.
Igazán beszédes, hogy éppen Back to the Paddock lett a kiállítás mottója.
Ezúttal is a szokásos trükkel, több százezres foglalóval verték át a vevőket.
Zsinórban a hetedik futam, ahol nincs ellenfele a töröknek és a német sornégyesnek.
Ismét támadnak a sornégyes japán harcművészek – immáron 15-20 Ninja sorakozik a kínálatban.
Kétségtelen, hogy az RT ezzel érkezik, de milyen motorokban láthatjuk még az újdonságot?
Immáron hatodik alkalommal rendezték meg a busások hazai összejövetelét.
Akár plusz hároméves jótállás, ami érvényes a jármű szinte minden alkatrészére.