Töretlen a boxerek sikere, de egyre népszerűbbek a japán csupaszmotorok is.
A jelentős dB-csökkentés mellett a másik cél, hogy ne legyen vonzó a dob lecserélése.
Az idei újdonságok többségét láttuk már ősszel, de így is akadt meglepetés a seregszemlén.
Tény, hogy baleset-megelőzési szempontból fontos találmány, de akadnak jobb megoldások is.
A rendezvény sikerén felbuzdulva idén áprilisban ismét Suzukiktól lesz hangos Tokod és környéke
Márciusban elindultak a sztrádarekonstrukciók. Vajon hol várhatóak a legnagyobb dugók?
Közös motorozással tisztelegnek a nemrég elhunyt bajnok előtt. Csatlakozz te is!
Az első három modell megjelenése borítékolható volt, a negyedik komoly meglepetés.
Pontosan ugyanaz a dobogó, mint korábban, leszámítva az egyre jobban szenvedő Bagnaiát.
Tartja a lépést a 300-as gépekkel, de A1 jogsival vezethető, és még (két) kamerája is van.
Akárcsak a világbajnokság, a közös teszt is a Razgatlioglu-Bulega csatáról szólt.
Tavasztól nyár elejéig számtalan időpontban és helyszínen nyílik lehetőség a gyakorlásra.
Folytatódik a közel fél évszázados történet, itt vannak az új nemzedék tagjai.
Hasznos volt a figyelemfelhívás, sorban jöttek a nevezések, de ez is kevés volt a sikerhez.
A kétezres évek forgalmát idézi a tavalyi eredmény – Európában is erős szezont zárt a márka.
Legális, már kapható is, de attól még nem lesz szabályos, hogy Te otthon beszereled.
Márciusban és májusban is fokozottan ellenőrzik a motorosokat a Roadpol kampány során.
Ha nem szeretnél várni a 2026-os, új KRESZ-re, már most is átülhetsz egy A1-es motorra.