Sok tévhit és álhír jelent meg a világhálón, most maguk a cégvezetők tisztázzák a helyzetet.
Élménybeszámoló és videó az új Adventure különböző változatairól, egyenesen Spanyolországból.
Vonzó formaterv és a 7-800 köbcentis motorokra jellemző ár – ez az új, V2-es Morbidelli.
Korai még pezsgőt bontani, de van remény, hogy ismét látjuk a kék-fehér motorokat a rajtrácson.
Azért, mert kisebbre nőttél, mint Hanga Ádám, még nem kell lemondanod az endurókról.
A teljesítménynöveléshez nincs szükség szerszámra, és ingyenesen elvégzi a forgalmazó.
Ennyiért tényleg remek ajánlat a nyolcszázas, ráadásul mindkét változatát olcsóbban veheted meg
Ő az első magyar motoros, aki részt vehet a kategória világbajnoki futamain.
Az MT továbbra is az egyik legsokoldalúbb csupaszmotor, de milyen lesz Y-AMT váltóval?
A legfontosabb helyekről faragtak le értékes kilókat, hogy még kezesebbek legyenek a motorok.
Könnyebb, mégis sokkal erősebb – kimagasló teljesítménnyel támad az új Talaria.
Megannyi újdonság felsorakozott az EICMA-n, és láthattuk a Harley legerősebb versenygépeit is.
Visszaemlékezés a szakoktatóktól, akik a csütörtöki nyíltnapon várják a jövő motorszerelőit.
Komoly támogatásra van szükség, de már látszik a fény az alagút végén.
Még soha nem volt jelen ennyi márka és kiállító a Milánói Motorkiállításon.
Felejthetetlen év volt, és a zárófutam is sokáig emlékezetes marad.
Beszámoló és videó Gézától, aki napi ezerkilométeres túrákat teljesített a lengőnyerges vassal.
Mennyivel lesz lassabb a gép, ha 35 lóerővel csökken a teljesítménye? Úgy tűnik, semennyivel.