Idén ismét jelen volt a Harley-Davidson a legrangosabb európai kiállításon, mégpedig 16 idei modellel. Természetesen az ikonikus túramotorok álltak a középpontban, élen a Street Glide-dal és az általunk éppen nemrég tesztelt Road Glide-dal, míg a szériamotorok mellett kilenc egyedi, épített Harley vonzotta a látogatókat.

harley-davidson-eicma-es-motogp-2024
Az építés részben a helyszínen zajlott, így a tömegével érkező vendégek közelről megcsodálhatták, ahogy alakot öltenek a teljesen átlényegült vasak

Ennél is érdekesebb volt, és előrevetítette a márka következő nagy bejelentését, hogy a King of the Baggers versenysorozat egyik legjobb pilótája, Kyle Wyman és motorja is megjelent Milánóban, hogy az európai szurkolók végre testközelből láthassák a villámgyors V2-est. Ráadásul nem ez volt az egyetlen Harley versenymotor, ugyanis a tereprali-kategóriagyőztes Pedrero is tiszteletét tette, és elhozta a Pan Americát, amivel az Africa Eco Race-en indult.

harley-davidson-eicma-es-motogp-2024
Wyman komoly eredményekkel büszkélkedhet a tengerentúli sorozatban: 18 futam alatt 14 dobogós helyezést szerzett a HD-val

A lenyűgöző vasak mellett neves DJ-k szórakoztatták az egybegyűlteket, sőt a kiállítás zárása után is folytatódott a buli, ugyanis a Harley-Davidson hangulatfelelősei elfoglalták a Mercato Centralét, ahol bárki testközelből megismerhette a legújabb V2-eseket.

harley-davidson-eicma-es-motogp-2024
Vajon a hétfőn megkötött szerződés azt jelenti, hogy a jövőben Európában is láthatunk King of the Baggers futamokat?

Az igazi meglepetésről pedig ezen a héten rántották le a leplet, ugyanis a King of the Baggers Harley-Davidson versenygépei a MotoGP-teszt helyszínén, Spanyolországban köröztek, miközben a márka és a Dorna vezetői megállapodtak egymással, hogy a jövőben szeretnék – a MotoGP keretein belül – Európában is népszerűsíteni a V2-esek látványos összecsapásait.