Hajthatatlan volt az EU, így 2021-től nem lehet forgalomba helyezni az Euro 4-es motorkerékpárokat. Elképesztő számokat hozott a piacon az év végi kényszerhajrá.
Se szeri, se száma a megtévesztően jól kinéző, de hamis alkatrészeknek. Olajok, gyertyák, láncok és megannyi kamu holmi kelleti magát, de jobb, ha nem engedsz a csábításnak.
Noha megjelenésre igencsak különböznek, sok tekintetben hasonlóak a Honda népszerű kalandmotorjai. Utánajártunk, milyen előnyei vannak gyakorlatban az új, 1100-as Africa Twinnek.
Méltatlanul kevés figyelem irányult az idei Enduro vb-re, pedig ezúttal szó szerint igaz volt, hogy az utolsó métereken dőlt el a bajnoki cím sorsa.
Talán a leggyakoribb ellenérv az e-motorokkal szemben, hogy alkalmatlanok hosszabb, több ezer kilométeres túrákra. Zhou, a kitartó világjáró most alaposan rácáfol az elméletre.
Akármilyen is volt az idei év, a legfontosabb értékek nem változtak: megbocsátás, türelem és szeretet. Egy nehéz szezontól búcsúzunk, és reménnyel telve tekintünk 2021-re.
Ádáz csata folyik a legkelendőbb motorkerékpár címéért Ausztriában. A nagyok között a BMW csatázik a KTM-mel, míg a nyolcadlitereseknél a Brixton okozhat meglepetést.
Rendhagyó utat választottak a bajor mérnökök az Euro 5 teljesítéséért vívott harcban. Új hengerfejjel, kisebb csúcsteljesítménnyel, de nyomatékosabb erőforrással folytatja pályafutását az R nineT.
Nagyobb erőforrás, combosabb teljesítmény, de kisebb tömeg és gazdagabb felszereltség – nagyjából így lehetne összefoglalni a legendás Honda SH300i utódjának erényeit.
Többféle módszerrel tesztelik a bukósisakokat, de egyik sem utánozhatja tökéletesen az életben előforduló ütközéseket. A most életbe lépő ECE 22.06 áll legközelebb a valósághoz.
Nehéz eldönteni, hogy melyik a vagányabb: a V12-es, 350-nel suhanó izomautó vagy a Lambo által ihletett, új Ducati. Közös modellel rukkolt elő a két olasz cég.
A középméretű, jellemzően kéthengeres nakedek elektromos megfelelője a NIU RQi, mely nemcsak hatótávjával, hanem parádés felszereltségével is kiemelkedik a mezőnyből.
Járványhelyzet ide vagy oda, 2021-ben is folytatódik a MAMI Kupa, május és október között három különböző helyszínen mérkőzhetnek meg egymással a motorosok.
Több „új” modellt is bemutatott a japán gyártó, de ezek tulajdonképpen a 2020-as gépek tisztább, Euro 5-ös változatai voltak. A Busára tartalékolnak vagy már 2022-re készülnek Hamamatsuban?
Ideje komolyan venni a kínai és indiai kihívókat, legalább is erre utal, hogy a nemrég még quados cégként ismert CFMoto is előrukkolt saját kalandmotorjával.
A H-Moto Team tehetsége idén megnyerte a Főnix Kupa SSP 300-as kategóriájának versenyét, és 2021-ben már a hatszázasok között bizonyítana.
Miért ülnénk enduróra, ha választhatunk helyette nyomatékosabb és fele olyan könnyű gépet? A közúti használatra is alkalmas SUR-RON korunk egyik legmenőbb játékszere.
Hamarosan megvásárolható a KTM legfrissebb párosa, a 690 Enduro R és 690 SMC R. Lenyűgöző tömeg/teljesítmény aránnyal érkezik az osztrák testvérpár.