Szebb lett a Honda középkategóriájú sportmotorja, de ez csak a kezdet. Ennél sokkal fontosabb, hogy átdolgozták az erőforrást, gazdagabb lett az alapfelszereltség és Showa telók simítják ki az úthibákat.
Ha a sofőrök motorra ülnek, azzal a többi közlekedő is nyer, hiszen csökken a torlódások hossza és tisztább, élhetőbb lesz a város. Nem véletlen, hogy az egyenruhások is ezt szorgalmazzák.
Egy négyszázas motorral alig száz nap alatt megtenni az északi sarkkörtől az Antarktiszig vezető utat? Deepak Kamath és cimborái szerint ez egyáltalán nem lehetetlen, és ezt be is bizonyították.
Új kormány, nagyobb kormányelfordítási szög és sokkal fejlettebb első futómű a Showától. Jó munkát végeztek a mérnökök, és ezáltal még sokoldalúbbá vált a japán sornégyes.
Elkoptatott közhely, hogy csak a jók mennek el, de ez esetben tényleg igaz. Egy szerethető, a társaságba mindig vidámságot csempésző embert veszítettünk el, aki nélkül szürkébb hely lesz a világ.
Tavasszal még utópiának tűnt, hogy Dovi helyére szerződtessék Millert, de mára kiderült, hogy eleve a teljes csapatcsere volt a cél. Újabb Moto2-pilóta lép fel a királykategóriába.
Szorosabbra fűzi kapcsolatát a quadokról, UTV-kről ismert Polaris és a villanymotorok között nagy névnek számító Zero. Jönnek a 200 lovas ATV-k és a minden eddiginél izmosabb quadok?
Visszaülni a ropira tört motorra és azzal első sorba kvalifikálni magad? Kovács Bálint letette a névjegyét az IDM-ben, és a nehézségek dacára Folgert is maga mögé utasította az edzésen.
Nem jött össze Rossi kétszázadik dobogója, és Dovi sem remekelt a spanyol futamon. Továbbra is nyitott a bajnokság, és meglepetésre egyre erősebbek a szezon második felében felzárkózó Suzukik.
Ezúttal kicsit sem túlzás a halálgömb elnevezés, hiszen itt is centiken múlt, hogy nem szenvedett súlyosabb sérüléseket a Richter cirkuszban fellépő motoroscsoport tagja. Felvétel a hétvégi balesetről.
Rögtön egy egész modellcsalád érkezik az olaszok új, 660-as sorkettesével. Az RS sportmotor mellett immáron biztos, hogy Tuonóban, sőt Tuaregben is láthatjuk a pillekönnyű erőforrást.
Még a hamarosan megjelenő Harley-Davidson túraenduróból is kölcsönöztek néhány alkatrészt, hogy Ewan McGregor és Charley Boorman motorjai zokszó nélkül tűrjék a húszezer kilométeres utat.
Számos ellenérvet hallottunk már a dB-killer beépítésével kapcsolatban, élen azzal, hogy veszélyes a halk motor, ráadásul gyengébb is lesz a szűkítőtől. Szerencsére viszonylag egyszerű cáfolni a városi legendákat.
Jó hangulat és remek versenyek - nagyjából így lehetne összefoglalni a CEM Cup sorozat zárófutamát, illetve a Supermoto Nyílt Nemzeti Kupa harmadik fordulóját. Helyszíni beszámoló a futamokról.
Újra láthatjuk Kovács Bálintot, a H-Moto Team 19 éves versenyzőjét, aki a német gyorsaságimotoros bajnokság (IDM) királykategóriájában, Superbike-ban áll rajthoz a hétvégén. Élő közvetítésben követhetjük a futamot.
Még erősebb, egyben még könnyebb lett a sornégyes superbike, és az olyan ínyencségek sem hiányoznak róla, mint a GPS-alapú adatrögzítő, köridőmérő vagy az egyedülálló titán kipufogórendszer.
A legborúlátóbb jóslatok egész évre visszaesést jósoltak a motorpiacon, de augusztusban megfordult a trend. Végre az egész világon bővül az új motorok piaca, de kérdés, meddig tart ki a lendület.
Napjaink legnépszerűbb géposztályában, a középméretű kalandmotorok között próbál szerencsét a kínai-olasz Benelli. Látványos megjelenéssel és hasznos extrákkal érkezik az új modell.