Bár alig néhány hete leplezték le az első önvezető motorkerékpárokat, úgy tűnik, hamarosan az A1 kategóriában is megjelenik egy „okosmotor”, ami ráadásul légzsákot is kap.
Tíz évre rácsok mögé kerül a román születésű, Angliában élő férfi, amiért üldözés közben nekiment a tolvajok motorjának, és a balesetben az egyik elkövető elhunyt.
A Harley-Davidson igazi agresszív, lecsupaszított, erőteljes megjelenésű modellt tervez 2021-re. Komoly előrelépésnek tűnik a Sportsterek után.
Szintet lépett az Innovv vízálló kamerája: erősebb hardverrel és 4K-ban rögzít, ráadásul sokkal jobb hangminőséggel, mivel külső mikrofonnal is bővült a szett.
Egyszerűen nincs felesleges egymilliárd forint a felújításra, de tulajdonképpen nem is ez a legnagyobb baj a brnói pályával. Felkészül Hajdúnánás?
Nem akarsz százezreket költeni, de olyan kabátot szeretnél, amit minden évszakban használhatsz? Nos, a Dakart pont erre találták ki – kedvező ár és sokoldalúság egyben.
Ezentúl egyszerűbbé válhat a navigálás és az okostelefon kezelése, ugyanis megjelent a Honda Roadsync, mellyel összekapcsolható a motor műszeregysége a készülékünkkel.
Akik a régi sztereotípia miatt utaltak nagyobb összeget Igor Akrapovičnak, most ne figyeljenek egy pillanatra. A többiek viszont annál inkább, mert egy régi mítosz dől le a tesztben.
Ilyenkor bánjuk igazán, hogy nem érkezhetnek Európába Euro 3-as motorok. Egyszerűen csodálatos a CB1300 SP változata, főleg, hogy az alapmodell is rendkívüli gép.
Bár arra hegyezték ki a sajtóközleményt, hogy milyen erős lett az új, nagyobb V7, de továbbra sem a teljesítménye, hanem a megjelenése miatt lesz népszerű.
A fiatalabbak új márkával ismerkedhetnek meg, míg az idősebb motorosok nosztalgiával gondolhatnak vissza a legendára, az 1937-ben alapított Meguróra.
Hasznos felszerelésekkel gazdagodott a 2021-es Vision 110, ám nem ez, hanem az új vázszerkezet és a parádésan alacsony fogyasztás az igazi szenzáció.
Szinte hibátlan az új MT-03, még sincs könnyű helyzetben: egyszerre kell megküzdenie kategóriatársaival és az alig drágább, de jóval nagyobb kihívókkal.
Jön az új Custom és hamarosan minden részlet kiderül a Pan America túraenduróról is. Bárki „részt vehet” a leleplezésen, mely kivételesen online zajlik majd.
A december eleji fagymentes, napsütéses időjárás sokakat csábított motorozásra, ámde most már nyálkás, kellemetlen napok elé nézünk, ideje hát eltenni télire a vasat.
Fotózás valamelyik pályán, gyors helyváltoztatás ipartelepen vagy kalandozás az imolai veteránbörzén? Közös pont, hogy szükséged lesz hozzá egy könnyű járgányra, mint például az Ultimo.
Mire van szükség a vb-szerepléshez, és miért igényelt megszokást az R1 az agresszív GSX-R után? Többek között erről is mesél Kovács Bálint, aki már javában készül a 2021-es szezonra.
A kis GS után bemutatták az egyhengeres bajor csupaszmotort is, mely Euro 5-ös erőforrással, szebb külsővel és néhány hasznos extrával folytatja pályafutását.