Átdolgozott forma, hatékonyabb fékrendszer, LED-világítás és még természetesebb üléshelyzet – nagyjából így jellemezhetnénk röviden az új MT-07-et, de ennél sokkal mélyrehatóbb volt a fejlesztés.
Noha csupán néhány éve ismert márkáról van szó, összetartó, népes közösség kapcsolódik a Brixtonokhoz. Most maguk a tulajdonosok mesélnek róla, miért a klasszikus gépeket választották társul.
A márciustól előírt vizsga azt szolgálja, hogy azok is magabiztosan közlekedjenek és ismerjék a szabályokat, akiknek nincs jogosítványuk. Heteken belül elkezdődnek az első tesztek.
Szemből is beméri a motorokat? Valóban több száz méterre „ellát?” Hatékony ellene a lézerdetektor vagy semmit nem ér? A leggyakoribb kérdések és a hivatalos válaszok egy helyen.
Hat nagy márka csatlakozott az együttműködéshez, hogy biztonságosabbá váljon a közúti motorozás. Cél, hogy a járművek még a veszélyhelyzet kialakulása előtt figyelmeztessék a vezetőt.
Sok volt a visszaélés, ezért átdolgozták a két legismertebb vizsgaállomás időpontfoglalási rendszerét. Ezentúl, ha valaki elgépeli az adatokat vagy direkt rosszat ír be, mehet vissza a sor végére.
Újabb érdekes felvételekkel bővülhet a zsaruk gyűjteménye, ugyanis ezentúl első-hátsó kamerákkal is felszerelik a Győr-Moson-Sopron megyei rendőrkapitányság motorjait.
Gyakorlatilag az RS 660 vázára és felfüggesztésére épül, s csak annyit változtattak az erőforráson, hogy a kezdők A2-es jogsival is terelgethessék a motort.
Négy elektromos és nyolc hagyományos motort leplezett le ma délután az osztrák Motron. Mopedtől, a kisebb kalandmotorokon át, a négyszázas bobberig terjed a választék.
Lehet szeretni vagy sem, de tény, hogy nélküle szegényebb, szürkébb lenne a gyorsaságimotoros-világbajnokság, azaz a MotoGP története. Már 42 a Doki, és még nem akar visszavonulni.
Régi álmod az extravagáns Honda DN-01, de sehol nem találsz szép állapotút? Már Magyarországon is elérhetőek a ritkaságok, mint a fenti Honda, az utolsó léghűtéses CB1100 vagy a Benley.
Többek között azért hasznosak a TFT-műszeregységek, mert így például nem kell GPS-t, leánykori nevén navigációs készüléket vásárolnunk. Már az Africa és a Gold Wing is összekapcsolható a mobilunkkal.
Fel sem kapjuk a fejünket egy bő 20 kW-os, azaz alig 30 lovas motorra, pedig ezúttal igazi erőgépről van szó. Nem véletlen, hogy az enduró-világbajnokra bízták a fejlesztést.
Még az ilyen nehéz időszakokban is komoly igény van az egyszerű, sallangmentes motorokra, mint az új Honda CB350. Mondjuk ilyen áron nem is csoda – kevesebbe kerül, mint felénk egy 125-ös robogó.
Az út felújításával egy időben 4-5 méter széles gyalogos sétányt alakítanak ki, és a tervek szerint még idén 30 km/órára csökkentik a sebességhatárt az új szakaszon.
Az XTM 50 és 125 a szó legjobb értelmében vett klasszikus terepmotor. Könnyű, teljesítményének csak az EU-s korlátozás szab határt, sőt a károsanyag-kibocsátására sem lehet panasz.
Hiába változik a rutinpálya mérete, nyomvonala, az új feladatok dacára sem nő a motoros képzés óraszáma – derült ki ma reggel. Márciustól részletesebben oktatják a motoros felszerelések használatát is.
A hétfői bejelentés után igencsak meglepő, hogy végül mégsem jött létre a megállapodás. Továbbra is Sebestyén Peti sikeres világbajnoki szereplése a cél, és zajlanak a tárgyalások a csapatokkal.