Már tudjuk, miként működik az automatikusan üzemmódot váltó motor, de nem teljesen tiszta, hogy ki is a célközönsége. Videón az első hibrid Kawasaki.
Kedvező árral és izmosabb erőforrással támad a Honda többcélú, nagy hasmagasságú endurója, a CRF300L. Úgy lett jóval nyomatékosabb a modell, hogy közben jelentősen csökkent a súlya.
Noha a közlemény optimista hangvételű, és azt írja, hogy csak elhalasztják a rendezvényt, ez gyakorlatilag annyit tesz, hogy 2022 nyaráig biztosan nem lesz verseny a szigeten.
Minimálisan emelkedik az autópálya-matrica ára, viszont lazítanak a bírságolás módján. A motorosokat aligha zavarja majd a dolog, mert az emelés még a száz forintot sem éri el.
Nagy a csönd az év elején megsérült Marc Marquez körül, ami sosem jó hír. Már arról pletykálnak, hogy újabb műtétre szorul, oda a 2021-es szezon és perre készül a család az orvosok ellen.
Néhány éve még úgy tűnt, semmi nem veszélyezteti a crossoverek első helyét az új motorok rangsorában. Mára ez alaposan megváltozott, jönnek fel a nakedek és a robeszok.
Hányszor fordult elő, hogy jó lett volna visszanézni a tempós kanyarvadászatot vagy necces közlekedési helyzetet, de senki nem vette fel? Nos, a K2-vel ilyen többé nem fordulhat elő.
Miként nőhet fel egy e-robogót gyártó cég a Piaggo vagy a Suzuki szintjére? Példaértékű történet a NIU-é, mely a válság évében is folytatta hódító útját, és már napi 25 ezer gép gyártását tervezi.
Mit tegyél, ha eséskor vagy akár a garázsban, konyhában megégeted magad? Népi gyógymódok helyett inkább hallgass a motoros életmentőkre – segítenek neked, hogy segíthess másokon.
Noha a rajongók többsége arra számított, hogy CB1000R-alapra épül majd az új túrasportmotor, a képek alapján ez is az Africa Twin erőforrását kapja, csakúgy, mint a Rebel.
Lám, már a XX. század elején is elképesztő ötletekkel rukkoltak elő a magyar szakemberek! Bármilyen hihetetlen, hazánkhoz kötődik a világ első motorizált postai járműve.
Anno a Dolomitokban zajlott teszten igencsak szívünkbe lopta magát a kis Tracer, és most úgy tűnik, hogy utódja, a Tracer 7 GT még jobb és sokoldalúbb gép lett.
Mi lesz a sivatagi kalandmotor és a cruiser frigyéből? A jelek szerint egy ígéretes custom gép, ami ráadásul kedvező árával is csábít.
Gyökeresen megváltoznak 2021 januárjában a Magyarországon vásárolt termékek jótállási feltételei. Az a cél, hogy hatékonyabban védje a vevőt az új rendszer.
Noha a szabályok egyszerűek és évtizedek óta nem változtak, sok a félreértés az előírt felszerelésekkel kapcsolatban. Öntsünk tiszta vizet a pohárba – mi kötelező és mi nem az?
Miként lehet egyesíteni a dupla kuplungos DCT erényeit a hagyományos váltók egyszerűségével? Úgy tűnik, a Ducatinál sejtik a megoldást, és készek bevetni rendszámos gépekben is.
Minden kategóriában eldőlt a vb-cím sorsa, sőt megvan a márkák sorrendje is, és végre láthatjuk, kik és mikor lépnek pályára 2021-ben. Most úgy tervezik, 15-20 futam lesz jövőre.
Folytatódik sorozatunk, ezúttal futóműbeállításról, köridőmérésről, két- és négyütemű motorokról, valamint pályán és közúton is használható abroncsokról mesél ifjú versenyzőnk, Kovács Bálint.