A hinckley-i mérnökök egyik legnépszerűbb sorozatuk új kiadásait mutatták be a nagyközönségnek. A Tigrisek egy sor extrát kaptak, szebbek és jobbak, mint valaha.
A Kúria ma bűncselekmény hiányában felmentette azt a nőt, akit korábban azért vádoltak meg, mert autójával üldözőbe vette az őt kirabló motoros tolvajokat, akik közül az egyik menekülés közben meghalt.
A tavaly prototípusként leleplezett 790 végre szériaérett formában látható, sőt vele együtt megjelent az új enduró, a 790 Adventure is.
A japán gyártó megalomániája nem csitul, ma reggel az EICMA-n lerántották a leplet legújabb különlegességeikről, a híres-hírhedt H2-ből készült túramotorokról.
A BMW igazi high-tech gépekkel nyitotta meg bemutatóját: a közkedvelt endurók csak úgy roskadoznak a parádés kiegészítőktől és a rendhagyó extráktól.
Megjelent a CB1000R és az Africa Twin Adventure Sports, emellett lelepleztek két új, A2 jogosítvánnyal vezethető CB-t is. Az ezres nakedből ráadásul rögtön kétféle változat érkezik.
A talján gyártó már vasárnap este begyújtotta a tűzijátékot, és mérnökei még az EICMA hivatalos megnyitása előtt lerántották a leplet fantasztikus újdonságaikról. Igazán nem szerénykedtek, szinte minden kategóriában előrukkoltak új vagy felfrissített típusokkal.
Az olasz gyártó már hetek óta fokozza a hangulatot titokzatos kisfilmjeivel, s az EICMA keretein belül immáron ők is előrukkoltak jövő évre szánt újdonságaikkal. Egyből két lenge ruhás csábítót küldtek a retró stílusú motorok szegmensébe.
Végre kendőzetlenül láthatjuk az osztrákok nagyágyúját, a soros, kéthengeres erőforrással felszerelt ralimotort.
Elképesztően alacsony tömeg, 226 lovas teljesítmény és temérdek műszaki csemege - az olaszok komolyan gondolták a Superbike bajnoki címet.
Most, hogy beköszöntött a hideg és gyakran csapadékos időjárás, kevésbé élvezetes a motorozás, mint nyáron. Ez persze nem jelenti azt, hogy le kellene mondanunk róla, ám néhány aranyszabályt érdemes szem előtt tartani.
A magyar szurkolók legnagyobb örömére ismét lesz brnói futam, de a 13 hétvégéből álló szezon tartogat még egy fontos meglepetést.
Az elmúlt évek tendenciája végre megfordult, jelentősen csökken a motorral, robogóval elkövetett bűncselekmények száma. Új rendőrségi elfogók, szöges akadályok és további fontos intézkedések vezettek a sikerhez.
A japán gyártó előhúzta tarsolyából egyik legkülönösebb masináját, mégpedig nagyobb erőforrással, megújult és felfrissített technikával, de továbbra is retró köntösben.
A kis amerikai gyártó újabb modellen dolgozik, mégpedig a korábban bemutatott MST lemeztelenített változatán. A cég megjelentetett egy fékpadi videót is, mely alapján úgy tűnik, a gép hangja is legalább olyan szívdöglesztő lesz, mint a külseje.
Eddig csak pletykáltak róla, de most a gyár is megerősítette: vadonatúj külsővel és erőforrással érkezik az F 800 GS utódja. Már csak néhány nap, és lehull a lepel.
Tiszta sor, a Kawasaki egyeduralmának megtörését szeretnék elérni, de nem biztos, hogy a sportnak jót tesz, ha márkánként eltérő szabályok vonatkoznak a résztvevőkre.
Nincs jelentős változás, már ami a hazai eladások márkák szerinti összesítését illeti. A japán cég toronymagasan vezet, de az első ötben csak három távol-keleti gyártó található.