A japán gyártó előhúzta tarsolyából egyik legkülönösebb masináját, mégpedig nagyobb erőforrással, megújult és felfrissített technikával, de továbbra is retró köntösben.
Csupa érdekességet láthattunk eddig a Tokióban zajló motoros seregszemlén, ahol a gyártók lerántották a leplet a 2018-as újdonságaikról. A Honda is sok-sok különlegességgel rukkolt elő, egyik közülük a jól ismert, aranyos „csöppség”, a Monkey új, modern formába öntött változatának prototípusa. A vállalat célja az volt, hogy megtartsák a kétkerekű jellegzetes, klasszikus vonalait, miközben felfrissítik a technikát. A gépbe nyolcadliteres, egyhengeres erőforrás került, a műszaki csomagban továbbá fordított teleszkópokat, tárcsafékeket, ABS-t találunk.
A jellegzetes vonalak maradtak, ám a kis kétkerekűben már modern technika dolgozikA kor szellemében fénydiódás (LED) első és hátsó lámpatestek kerültek fel, a legfontosabb információkat pedig immáron digitális műszeregységről olvashatjuk le. A népszerű Monkey-t dual-sport jellegű abroncsokkal látták el, ezen kívül magasan elhelyezett sárvédő és stílusos hővédő lemez teszi még vonzóbbá a gépet. Hogy mikor kerül sorozatgyártásba a modell, az egyelőre a jövő zenéje, mindenesetre örömteli lenne, ha mihamarabb az utakon is láthatnánk ezt a különleges motort.