A hivatalos bemutatóra ugyan még várnunk kell, de a prototípus képei már napokkal az EICMA előtt napvilágot láttak. Érdekesség, hogy a korábbi kémfotókkal ellentétben a teljes idomzatot viselő Adventure sokkal tömzsibbnek tűnik, pedig összetevői az endurók klasszikus jellemzőit idézik - 21-es első és 18-as hátsó kerék, fűzöttküllős felnik, gigászi rugóutakat sejttető WP felfüggesztések és persze bütykös terepgumik.
Lámpája és fejidoma illeszkedik a jelenleg futó Adventure modellcsalád vonalaihoz, ám magasra húzott első sárvédője és itinertartója garantálja, hogy ez egy vérbeli ralimotor lesz. Noha erőforrása megegyezik az egy éve, a 790 Duke koncepcióban látott kéthengeressel, váza új fejlesztés, csak ehhez a modellhez készült.
Mivel prototípusról van szó, a forgalmazásra egyelőre várnunk kell, de az egyre erősödő enduró-osztályt látva nem lepődnénk meg, ha már 2018-ban a boltokba kerülne az Adventure família legújabb tagja.