A Kawasaki magyarországi képviselete egy kis összejövetelt szervez, még mielőtt túl hidegre fordulna az idő. Aki szeretne egy kellemes délelőttöt eltölteni márkatársaival, annak ott a helye!
Közel egy hónappal a kecskeméti forduló után ismét felsorakozott a MAMI Kupa mezőnye, ezúttal az Euro-Ringen száguldottak szélvész gyorsasággal, méltó versenyzéssel búcsúztatva el a szezont.
Éppen harmincöt évvel az RT, azaz Reisetourer modellcsalád bemutatása után fellapozzuk a legendás túragépek kalendáriumát, és megnézzük, mire készüljön, aki használtan szeretne beújítani egy boxert.
Számos, alternatív erőforrással hajtott motorkerékpár készült az elmúlt években, ám nagyon sok közülük megmaradt a fejlesztési fázisban. Nem úgy a Tacita cruisere, ami máris kész, megvásárolható és csaknem háromszáz kilométert tesz meg feltöltés nélkül.
Az egyre növekvő légellenállás miatt 400 km/h felett már nehéz komoly gyorsulást produkálni, de a dallasi Honda kereskedő, Al Lamb elhatározta, hogy az ötszázas álomhatárt is eléri CBR-jével.
Noha a veteránversenyek Európa-szerte egyre nagyobb népszerűségnek örvendnek, az öreg gépek többségére csak elvétve találni igazán jó, utcán is használható sportabroncsot. Most a Metzeler mérnökei próbálják kitölteni ezt az egyre komolyabb piaci rést.
A változékony idő ellenére kimondottan sokan, több mint négyszázan jelentkeztek a tegnap délután tartott, 27 kilométer hosszú felvonulásra.
Az amerikai gyártó hazai képviselete egyedülálló akcióval készült az őszi szezonra. Népszerű modelljeik mellé most nagy értékű vásárlási utalványt adnak ajándékba, s minél izmosabb a gép, úgy nő az összeg is.
Marquez, Lorenzo és Pedrosa brillírozott, Rossi pedig ismét bebizonyította, hogy 38 év ide vagy oda, még mindig oroszlánként tud küzdeni a pályán.
Első ránézésre úgy tűnhet, mintha divatosabb köntösbe csomagoltak volna egy NC750D Integrát, de koránt sem erről van szó. Míg az egy praktikus, de nem éppen tüzes járgány, ezen elég egy délutánt eltölteni, s máris elcsábul az ember.
Máris elszakadnak Európától? Bármilyen meglepő, a szigetországban ezentúl nem kell műszakira vinni az öreg motorokat, de aki szeretné, rendszeresen átnézetheti gépét a vizsgaállomáson.
Felpezsdült az élet a fél liter alatti osztályban, egyre népszerűbbek a háromszázas erőforrás köré épített gépek, legyen szó bármilyen márkáról vagy stílusról. Most a pesarói gyártó rukkolt elő egy szemrevaló sportmotorral.
A civil járgányoknál gazdagabb felszereltségű, és műszakilag is több ponton eltérő BMW-k első útja Veszprémbe vezetett.
Újabb rangos összecsapással bővül a hazai versenynaptár: a tegnapi bejelentés alapján úgy tűnik, a triálsport csillagai hamarosan Budapesten csapnak össze.
Testes endurókkal a Zarándon át, majd a Nagy-Bihar érintésével egészen a Gyalui havasokig? Igen, ez sem lehetetlen, s a kaland zárásaként a Pádis fennsíkra látogatott el a csapat.
Lám, tényleg kicsi a világ: a színészként és motorgyártóként ismert Reeves éppen akkor látogatott el Mugellóba, a Suter MMX500 próbájára, mikor a világbajnok ott képezte a BMW Versenyakadémia motorosait.
Ha folyamatosan átléped a sebességhatárokat, és közben néha egykerekezel, számíts rá, hogy kattan a bilincs! Nem viccelnek, ha a motorosok megregulázásáról van szó.
Most szombaton rendezik az enduró szakág legnépesebb sorozatának hatodik futamát. Úgy fest, a változatos akadályokat tartogató pályán szép számú mezőny gyűlik össze, és akár a bajnoki cím sorsa is eldőlhet.