Hosszú szünet után ismét visszatérnek a képernyőre a legzajosabb motorépítők, miután a Discovery Channel és a cég megállapodott a korábban tíz éven és 233 részen át futó széria folytatásáról.
A szövetség egy teljesen új protokollt hoz létre a motoros bukósisakok minőségvizsgálatára. Homologizációs programjuk keretében maguk tesztelnek minden fejvédőt, melyet a FIM felügyeletével zajló versenyen viselnek a pilóták.
Az elmúlt napokban, hazai helyszínen zárta idei szezonját motorversenyzőnk, Laczkó Máté, aki már most, az őszi felkészülés során a vb-szereplés felé kacsingat. Ha minden jól alakul, nagyobb motorral, világbajnoki mezőnyben folytatja pályafutását.
Nem kegyelmeztek az egyenruhások: amint megvolt az ítélet, szinte egyszerre szálltak ki több tucat helyszínre, hogy bizonyítékokat gyűjtsenek a motorosklubok ellen.
Szombaton még érdemes kihasználni az utolsó meleg őszi napot, és motorozni egyet, de most az esős vasárnap sem okozhat traumát, ugyanis kora reggeltől késő délutánig a motoroké és a leggyorsabb pilótáké lesz a főszerep.
Nem történt gyökeres változás az amerikai gyártó palettáján, de 2018-as modelljeik így is valódi mérföldkőnek számítanak a motorozás történetében. Az elektromos gépek hatótávja jövőre megközelíti, sőt akár meghaladhatja a benzines riválisokét.
Mintha csak visszaforgattuk volna az idő kerekét éppen negyed évszázaddal: az új 821 szakasztott úgy fest, mint a legendás Monster család első, 1993-ban megjelent tagja.
A jellegzetes, provokatív külsejű NM4 Vultus egy év kihagyás után ismét visszatér. A gyártó reméli, hogy ezúttal még nagyobb érdeklődés övezi majd a modellt, főként, hogy azóta egy hollywoodi mozifilmben is szerepelt.
Martin Craven csattanós választ adott azoknak, akik ducinak nevezték a brit háromhengerest. Gyorsasági pályán, endurós ösvényeken és az ugratókon tette próbára a 139 lovas gépet.
A volán mögötti mobiltelefon-használat, a nagymértékű gyorshajtás vagy az utcai versenyzés mostantól egyenértékű az emberöléssel – jelentették ki az Igazságügyi Minisztériumban.
Ezúttal is a fizikát hívták segítségül, hogy olcsón előállítható, mégis a közlekedők sebességére reagáló tereptárgyat készítsenek. Ennél egyszerűbb már nem is lehetne.
CBLaci ezúttal az erdő mélyén fekvő Sólyomkővár felfedezésére indult, de végül annál sokkal többet talált. Főhajtás a természet szépsége és nagysága előtt a már megszokott, költői stílusban.
Egy németországi konferencián bemutatták a bajor gyártó forradalmi újdonságát, mely a motoros közlekedésbiztonság jövőjét vetíti előre. Rövid idő múlva már nemcsak a pilóták, hanem a gépek is kommunikálnak majd egymással!?
Saját fegyverével győzték le az ifjú spanyolt, ráadásul idén másodszor - megint a célegyenesre fordító kanyarban dőlt el az elsőség.
Hogy lesz végül 15 ezer forint a csupán harminc eurós kesztyű? Mi vár a hamis márkajelzésű alkatrészekre és felszerelésekre? Az egyre növekvő magánimport miatt a NAV is lép, és új honlappal segít eloszlatni a fals információkat.
Szegény szlovén gazda talán maga sem sejtette, milyen lavinát indít el. Addig csűrték-csavarták az ügyét, míg oda jutottak, tulajdonképpen minden járműre ugyanolyan szabályokat kell alkalmazni, beleértve a szomszéd traktorját és a GP-motorokat.
Míg a GP-ben tarolnak, a Superbike-ban igazán balszerencsésen alakul a Honda idei szezonja: a májusban elhunyt Nicky Hayden hiánya megpecsételi a csapat sorsát. Az alakulat most a tehetséges, de szintén peches idényt záró brit pilótával törne előre.
A legendás kéthengeresek végleg átvették az uralmat: míg a BMW stratégái korábban évi százezer motorkerékpár készítését tűzték ki célul, napjainkban már csak a boxerekből közel ennyi fogy.