Az elmúlt időszakban két új motorkerékpár is született a Moto Morini szakembereinek kezei alatt, melyeket tegnap mutattak be a nagyközönségnek. A Milano névre keresztelt kétkerekűt egy Franco Lambertini által tervezett Bialbero Corsa Corta erőforrás hajtja. Az 1187 köbcentis V2-est a pihentető motorozás jegyében hangolták, így „csak” 110 lóerőt teljesít, ez 29 lóerővel elmarad a Corsaro ZZ-től, noha a naked stílushoz ez is bőven elegendő. A hajtóművet egy térhálós váz öleli körül, amit úgy alakítottak ki, hogy a könnyű kezelhetőséget, irányíthatóságot szolgálja, a kovácsolt alumínium hátsó kerék mellett formás lengőkar húzódik. A minden paraméterében állítható központi rugóstagot kifejezetten a Moto Morininek tervezték, s a fékrendszer is a legjobbak közül való. Hátul két munkahenger szorítja a 220-as tárcsát, elöl pedig úszóágyazású tárcsákba harapnak a négydugattyús, radiálisan rögzített féknyergek. A pilóta biztonságára Bosch 9.1 MP blokkolásgátló vigyáz, ami egy gombnyomással kikapcsolható.
Másik bemutatott gyermekük a hetvenes évek endurance versenyzői ihlette Corsaro Ti22. Az egyedi vas a Corsaro ZZ alapjaira épült, a titán elemek sokasága és a különleges kipufogórendszer igazán különlegessé teszik azt. A hajtóműhöz nem nyúltak, így továbbra is 139 lóerőt teljesít, s a Brembo fékek is ugyanazok, mint az anyamodellen, ám a kuplung- és fékkart karbonalkatrészekre cserélték.