A CB1000R áll az élén annak a csodálatos triónak, melynek tagjairól a Neo Sports Café tanulmánymodell formajegyei köszönnek vissza. A sportos nakedek és a szemet gyönyörködtető café racerek jellemvonásait ötvöző stílus egyszerre modern és minimalista, így mindhárom gép óriási sikerre számíthat az egyébként is népszerű szegmensben.
Az új CB1000R 12 kg-mal könnyebb és 20,4 LE-vel erősebb, mint elődje, ami azt jelenti, hogy 20 százalékkal kedvezőbb tömeg/teljesítmény arány jellemzi. A könnyű kezelhetőségről elektronikus gázmarkolat, üzemmódkapcsoló, valamint szabályozható motorfék és kipörgésgátló (HSTC) gondoskodik.
A CB1000R új, még vonzóbb változata, a CB1000R+ is itt debütált: ehhez egyebek mellett gyorsváltót, fűthető markolatot, valamint üléstakaró-idomot és hűtőradiátor-keretet ad a gyártó. Emellett a pályafutásuk elején járó motorosoknak két azonos megjelenésű modellt fejlesztett a Honda.
A könnyű és barátságos CB125R-CB300R duót élénk, pörgős motorok hajtják, s olyan elsőrangú összetevőkből épülnek fel, mint a 41 mm-es csúszószár-átmérőjű, fordított első villa, az állítható előfeszítésű központi hátsó rugóstag, a radiálisan rögzített, négydugattyús első féknyereg, a LED-világítás, a folyadékkristályos műszeregység vagy az IMU-val kiegészített blokkolásgátló.
Az Africa Twin európai bemutatkozásának 30. évfordulójának alkalmából a Honda elkészítette az alapmodellnél gazdagabban felszerelt, még jobb terepképességekkel büszkélkedő Africa Twin Adventure Sports kivitelt. A V2-es őshöz hasonló, háromszínű fényezésben tündöklő modell az igazán hosszú távú aszfaltos és terepes túrákra született, ezért 5,4 literrel nagyobb üzemanyagtartályt és hosszabb rugóutakkal felvértezett futóművet kapott.
A magasabb üléspozíció, a megnövelt szabad hasmagasság, az extra nagy haspáncél és a bukókeret szintén a gondtalan kalandozást szolgálja, csakúgy, mint a magasított szélvédő.