Noha a motorkerékpár-piac továbbra is igen gyenge, szeptemberben csaknem két százalékkal nőttek az eladások 2016 azonos időszakához hasonlítva, míg a január-szeptemberi időszakban jelentős, 5,3%-os növekedést mértek. Ezzel immáron 2024 kétkerekűt adtak át tulajdonosaiknak, szemben a tavalyi 1922 járművel - áll az MTI összefoglalójában.
A kora őszi eredmények alapján elkészítették a legnépszerűbb hazai autó- és motormárkák sorrendjét, melyből kiderül, hogy a kocsik között a Ford, a Suzuki és az Opel osztozik a dobogón, nyomukban a Toyotával. A motorkerékpárok versenyében - az utóbbi évekhez hasonlóan - semmi nem fenyegeti a Honda elsőségét, a kilenc hónap alatt eladott 476 nagymotor a teljes hazai forgalom közel negyedét teszi ki. A második hely a Suzukié, szinte holtversenyben a BMW-vel, 331 és 326 darabbal. A BMW harmadik helye azért is kiemelkedő eredmény, mert a bajor gyártó szinte csak az 500 cm3 feletti osztályban érdekelt, míg riválisai éppen az A2 kategória révén növelték forgalmukat az elmúlt években. A hazai rangsorban a Yamaha (234), a Piaggio (161) és a Kawasaki (90) követi őket, ami egyébként megegyezik a 2016 első kilenc hónapjában regisztrált sorrenddel.