A talján gyártó már vasárnap este begyújtotta a tűzijátékot, és mérnökei még az EICMA hivatalos megnyitása előtt lerántották a leplet fantasztikus újdonságaikról. Igazán nem szerénykedtek, szinte minden kategóriában előrukkoltak új vagy felfrissített típusokkal.
Az olasz gyártó már hetek óta fokozza a hangulatot titokzatos kisfilmjeivel, s az EICMA keretein belül immáron ők is előrukkoltak jövő évre szánt újdonságaikkal. Egyből két lenge ruhás csábítót küldtek a retró stílusú motorok szegmensébe.
Végre kendőzetlenül láthatjuk az osztrákok nagyágyúját, a soros, kéthengeres erőforrással felszerelt ralimotort.
Elképesztően alacsony tömeg, 226 lovas teljesítmény és temérdek műszaki csemege - az olaszok komolyan gondolták a Superbike bajnoki címet.
Most, hogy beköszöntött a hideg és gyakran csapadékos időjárás, kevésbé élvezetes a motorozás, mint nyáron. Ez persze nem jelenti azt, hogy le kellene mondanunk róla, ám néhány aranyszabályt érdemes szem előtt tartani.
A magyar szurkolók legnagyobb örömére ismét lesz brnói futam, de a 13 hétvégéből álló szezon tartogat még egy fontos meglepetést.
Az elmúlt évek tendenciája végre megfordult, jelentősen csökken a motorral, robogóval elkövetett bűncselekmények száma. Új rendőrségi elfogók, szöges akadályok és további fontos intézkedések vezettek a sikerhez.
A japán gyártó előhúzta tarsolyából egyik legkülönösebb masináját, mégpedig nagyobb erőforrással, megújult és felfrissített technikával, de továbbra is retró köntösben.
A kis amerikai gyártó újabb modellen dolgozik, mégpedig a korábban bemutatott MST lemeztelenített változatán. A cég megjelentetett egy fékpadi videót is, mely alapján úgy tűnik, a gép hangja is legalább olyan szívdöglesztő lesz, mint a külseje.
Eddig csak pletykáltak róla, de most a gyár is megerősítette: vadonatúj külsővel és erőforrással érkezik az F 800 GS utódja. Már csak néhány nap, és lehull a lepel.
Tiszta sor, a Kawasaki egyeduralmának megtörését szeretnék elérni, de nem biztos, hogy a sportnak jót tesz, ha márkánként eltérő szabályok vonatkoznak a résztvevőkre.
Nincs jelentős változás, már ami a hazai eladások márkák szerinti összesítését illeti. A japán cég toronymagasan vezet, de az első ötben csak három távol-keleti gyártó található.
Mi kell egy látványos off-road show-hoz? Egy különleges pálya, a legjobb pilóták és eszement száguldás. A Red Bull őrült versenye újraértelmezi a motokrosszról alkotott elképzeléseinket.
A Honda legendás motorkerékpárja már évek óta a kategória ásza, és a gyártó most még tovább csiszolt nagyszerű tulajdonságain. A jövőre érkező kiadásról immáron megjelent az első hivatalos fotó is.
Az utóbbi években teljesen megújult a Triumph klasszikus modellpalettája, de ez azzal járt, hogy más típusok, mint például a Tiger 800-ak tulajdonképpen alig változtak 2010-es bemutatásuk óta. A brit gyár videójából úgy tűnik, most eljött az idő az alapos ráncfelvarrásra.
Egy kaliforniai orvos a tűz által körülvett kórházból mentett ki újszülötteket, mégpedig saját motorjával. Csodaszép történet a katasztrófa sújtotta államból.
Logikusnak tűnik a modellcsalád bővítése, mégis meglepő, hogy már a jövő héten leleplezik a vadonatúj, V2-es, léghűtéses (!) erőforrással felszerelt gépet.
Doviziosónak minden oka megvolt az ünneplésre, hiszen csapattársával kettős győzelmet arattak, ő mégsem volt maradéktalanul boldog. Azt mindenesetre kiharcolta, hogy az utolsó futamon dőljön el a bajnoki cím sorsa.