Alig ért véget az idény, a versenyzők máris motorra ültek, hogy kipróbálják a 2018-as gépeket. Rossi is jelen volt, aki alaposan lenullázta az egyik tesztmotort.
Robbie Maddison számos lélegzetelállító mutatvánnyal lenyűgözte már le a nagyközönséget, nincs ez másként az alábbi videóban sem, ahol egyebek mellett olyan magasságokból ugrál kétkerekűjével, ahonnan mások ejtőernyővel szoktak.
Az egyre rövidebb és hidegebb nappalok kényszerpihenőre küldik a hazánk útjain szolgáló mentőmotorokat is. Az életmentő csapat tagjai egy látványos videóval búcsúznak a 2017-es szezontól.
Az EICMA-n nemcsak a motorgyárak, hanem a beszállítók is képviseltették magukat. A Brembo például itt mutatta be legújabb féknyergét, melyet a Panigale V4-en láthatunk először.
A Honda számos vadonatúj motorkerékpárról lerántotta a leplet múlt héten, ám ezek mellett régebbi, népszerű típusaik fejlesztésére is fordítottak energiát.
Kicsit sem meglepő, hogy a királykategória újításai lassan megjelennek a rendszámos gépeken is, gondoljunk csak a GP-stílusú kipufogóra, az egyre kifinomultabb kipörgésgátlóra vagy - az utcán nem sokat érő - fékkarvédőre. Most viszont megjöttek a szárnyak is.
Ha Marquez elesik, és Dovi nyer, akkor film lesz belőle. Így simán csak az évad legfeszültebb hangulatú futama volt, amin az is kiderült, hogy sürgősen szükség van egy olasz-spanyol tolmácsra a paddockban.
Az osztrák csapat mindent megtesz, hogy folytassa 16 éve (!) tartó diadalmenetét, és 2018-ban is győzzön a Dakaron. A versenymotor bemutatóján elmondták, hamarosan a nagyközönség számára is elérhető lesz a vadonatúj technika.
Noha a lehetőség adott volt, a gyorsaságimotoros-világbajnokság utolsó előtti, malajziai futamán végül nem dőlt el a bajnoki cím sorsa, így aztán még izgalmasabb lesz a vasárnapi zárófelvonás.
Egyeztetést kezdeményez a kormány gyorsaságimotoros vb-futam hazai megrendezéséről, azaz ha minden jól alakul, hamarosan Magyarországra látogathat a MotoGP mezőnye.
Méregdrága alapanyagok, szokatlan formaterv és sokkoló árcímke jellemzi a népszerű színész által jegyzett Arch legújabb gépét, az 1S-t.
A Neo Sports Café projekt alaposan felpezsdítette az életet a japán gyártónál: most egy újabb, egészen különleges masinát mutattak be. Egyelőre csupán tanulmányról van szó, de reméljük, egyszer megvalósulhat.
Csak idő kérdése volt, hogy a legendás Vespa megjelenjen tisztán elektromos hajtású kivitelben. Ez már csak azért is logikus lépés, mert Olaszország nagyvárosaiban egyre gyakoribbak a benzines gépeket sújtó, nem ritkán teljes autó- és motorstopot hirdető szmogriadók.
Klasszikus megjelenésű, a márka történetében mégis rendhagyónak számító erőforrással jelent meg a Royal Enfield két újdonsága, a 650 GT és a 650 Interceptor.
A svédek különleges járgányokkal készülnek 2018-ra: a sorozatgyártásra kész típus és a koncepciómotor is igazán egyedi, s ahogyan a cégtől már megszokhattuk, minden porcikájuk minőséget sugároz.
A korábban bemutatott GS-ek mellett érkezik egy pofás robogó és a „nagy K” is, bár utóbbinál nem a fényűző felszereltség, hanem a szokatlan korlátozás szúr szemet elsőre. Mit tegyen, aki 160-nál gyorsabban motorozna?
Mióta a Stelviót nyugdíjazták, nem volt igazán ütőképes túraendurója a Guzzinak. Egészen mostanáig, ugyanis kedden délelőtt, Milánóban egy különleges kétkerekűt mutattak be az olasz mérnökök.
Bemutatkozik az új Harley-Davidson Sport Glide, az agresszív megjelenésű, gyári custom motor, melyet országúti cirkálásra terveztek.