A japán gyártó szigorúan őrizte készülő újdonsága titkait, s mindeddig csak részinformációkat csepegtetett a projektről. Most azonban lehullt a lepel, s előrukkolt egy új, többet sejtetető beharangozóval, mely a gyártás részleteibe is betekintést enged.
Most hétvégén, a legendás piliscsévi motokrosszpályán rendezték az endurós szezon mindig izgalommal várt záróeseményét. Ezúttal nem sikerült a trónfosztás, a tavalyi győztes kiélezett csatában védte meg címét.
Végy egy léghűtéses, 1100 köbcentis Ducati erőforrást, szabadítsd meg a köré épített feleslegtől, mígnem csak a legfontosabbak maradnak, majd építs egy dögös, valóban használható terepmotort!
Mitől lesz egy motor retró? A díszesen varrt nyeregtől, a bőr oldaltáskától vagy a léghűtésesnek álcázott hengerektől? A BMW jobb receptet választott: újraértelmezte az egykori legendát, a kategóriateremtő R 80 G/S-t.
Marquez a nyomás ellenére is hibátlanul teljesített, s a Moto3 legjobb futamait idéző csata végén magabiztosan állt a pódium legfelső fokára. Kemény meccs volt, Rossi meg is jegyezte: akinek ez nem jön be, maradjon otthon.
Rékasi Károly több mint két éve, 2015 nyarán szenvedett motorbalesetet. Bár az első hírek arról szóltak, hogy figyelmetlen volt, most mégis az autóst vették elő maradandó fogyatékosságot okozó közúti baleset gondatlan okozása miatt.
Hosszú szünet után ismét visszatérnek a képernyőre a legzajosabb motorépítők, miután a Discovery Channel és a cég megállapodott a korábban tíz éven és 233 részen át futó széria folytatásáról.
A szövetség egy teljesen új protokollt hoz létre a motoros bukósisakok minőségvizsgálatára. Homologizációs programjuk keretében maguk tesztelnek minden fejvédőt, melyet a FIM felügyeletével zajló versenyen viselnek a pilóták.
Az elmúlt napokban, hazai helyszínen zárta idei szezonját motorversenyzőnk, Laczkó Máté, aki már most, az őszi felkészülés során a vb-szereplés felé kacsingat. Ha minden jól alakul, nagyobb motorral, világbajnoki mezőnyben folytatja pályafutását.
Nem kegyelmeztek az egyenruhások: amint megvolt az ítélet, szinte egyszerre szálltak ki több tucat helyszínre, hogy bizonyítékokat gyűjtsenek a motorosklubok ellen.
Szombaton még érdemes kihasználni az utolsó meleg őszi napot, és motorozni egyet, de most az esős vasárnap sem okozhat traumát, ugyanis kora reggeltől késő délutánig a motoroké és a leggyorsabb pilótáké lesz a főszerep.
Nem történt gyökeres változás az amerikai gyártó palettáján, de 2018-as modelljeik így is valódi mérföldkőnek számítanak a motorozás történetében. Az elektromos gépek hatótávja jövőre megközelíti, sőt akár meghaladhatja a benzines riválisokét.
Mintha csak visszaforgattuk volna az idő kerekét éppen negyed évszázaddal: az új 821 szakasztott úgy fest, mint a legendás Monster család első, 1993-ban megjelent tagja.
A jellegzetes, provokatív külsejű NM4 Vultus egy év kihagyás után ismét visszatér. A gyártó reméli, hogy ezúttal még nagyobb érdeklődés övezi majd a modellt, főként, hogy azóta egy hollywoodi mozifilmben is szerepelt.
Martin Craven csattanós választ adott azoknak, akik ducinak nevezték a brit háromhengerest. Gyorsasági pályán, endurós ösvényeken és az ugratókon tette próbára a 139 lovas gépet.
A volán mögötti mobiltelefon-használat, a nagymértékű gyorshajtás vagy az utcai versenyzés mostantól egyenértékű az emberöléssel – jelentették ki az Igazságügyi Minisztériumban.
Ezúttal is a fizikát hívták segítségül, hogy olcsón előállítható, mégis a közlekedők sebességére reagáló tereptárgyat készítsenek. Ennél egyszerűbb már nem is lehetne.
CBLaci ezúttal az erdő mélyén fekvő Sólyomkővár felfedezésére indult, de végül annál sokkal többet talált. Főhajtás a természet szépsége és nagysága előtt a már megszokott, költői stílusban.