Elkaptunk egy koros, sokat látott Banditát, hogy megnézzük, miként állja a sarat a mai vasakkal szemben. Kiderült, a használt GSF - ha gondos gazdától származik - még mindig jó ajánlat, de azért akad vele tennivaló.
Szeretnéd élőben megnézni a hetvenes évek legendás versenymotorjait? Nincs más dolgod, mint holnap ellátogatni az immáron hagyományos veteránmajálisra, ahol testközelből láthatod a Honda TT-k, Csepelek, Pancsik és BMW-k armadáját.
Hogy lehet olcsóbb a panzió, mint a sátorozás? Hol és miként vadkempingezhetsz? Milyen egy igazi motorosbarát szállás? Minden, amit egy hosszabb túra előtt csak tudnod kell a szálláskeresésről.
A kényszerű fejlesztés mellett meghallgatták a tulajdonosok visszajelzéseit is, és aszerint faragták át a 390-est. Szokatlan paraméterekben fejlődik az egyhengeres sportmotor.
Idén már a második Suzuki kereskedés nyitotta meg kapuit, ezentúl Szombathelyen is várják a kék-fehér márka rajongóit.
Immáron 19. alkalommal sorakoznak fel a motorosok a legendás kunmadarasi aszfaltcsíkon, hogy megküzdjenek a leggyorsabbaknak járó trófeáért. Az idei Honda autós-motoros majális programja.
Laczkó Máté egyszerűen megállíthatatlan - a legutóbbi hétvégéken két rangos versenyen is részt vett. Tempója egyre félelmetesebb, a Pannonia-Ringen még a második helyezett is kört kapott tőle.
Az előző részben bemutattuk, hogyan alakult GSX-R750 első tíz éve, ennek ellenére még a teljes történet felénél sem járunk! Következzen a folytatás, lássuk, mit műveltek napjainkig a legendás hétötvenessel a japán mérnökök!
Az elmúlt hétvégén bonyolították le az idei Kispályás utánpótlás-bajnokság első fordulóját a kecskeméti gokartpályán. Az eseményen Chrobák Jani is jelen volt, aki saját felkészülése mellett a legfiatalabbakat segítette tanácsaival.
Valentino Rossi az edzésen és a versenyen is diadalmaskodott, s meglepő győzelme nyomán egyből megindultak a találgatások. Vajon Lorenzo máris kegyvesztetté vált Jarvis-nál? Az összeesküvés-elméletek nem éppen alap nélküliek.
Motorosként gyakran a protektorokon múlik életünk, illetve testi épségünk, nagyon nem mindegy tehát, hogy milyen védőelemek kerülnek a kabátba, nadrágba. Öltözékeket vizsgáló cikksorozatunk befejező részében a biztonságra fókuszálunk.
Aki szerint száz lóerő alatt nincs élet, az nagyot néz majd, ha a skandinávok új gépei egyszer csak beelőzik - és nem feltétlenül a kanyarban. Fürge, pillekönnyű egyhengeresekkel támadnak a Huskyk.
A pontederai cég szinte a semmiből nőtte ki magát és vált a szegmens vezető gyártójává. Ugyanakkor a Vespa történetének is megvoltak a maga mélypontjai, amikor úgy tűnt, végleg lehúzzák a rolót. Hetven évnyi szenvedélyes küzdelem - ez a Vespa-sztori.
Könnyű, mint egy ötszázas naked, de időjárás-védelme, megjelenése és poggyásztere a nagy túrázókat idézi. Ez lenne a valóban mindentudó motor?
Igényes, profi összeállítás az immáron negyedik alkalommal rendezett szezonnyitó családi napról, melynek ezúttal is Szentes adott otthont.
110 éve, 1906. április 20-án alakult meg a Magyar Motorkerékpáros Szövetség. Pillantsunk vissza a kezdetekre!
Az elmúlt hétvégén Assenben, a Superbike betétfutamaként rendezték az ADAC KTM Junior Kupa második fordulóját, ahol egy ifjú magyar tehetség, Laczkó Máté ütős bemutatkozással hívta fel magára a figyelmet.
Immáron hivatalos, hogy a spanyol világbajnok jövőre a Ducatinál folytatja. A csaknem egy évtizedes Lorenzo-Yamaha együttműködésnek a házon belüli harc és a taljánok kiváló ajánlata vetett véget.