Cikksorozatunkban a legjobb európai versenypályákat vesszük górcső alá, s utánajárunk, hogy földi halandó miként juthat fel rájuk. Folytassuk egy legendás pályával, a Sebesség Templomával, Monzával! Próbáljátok ki Ti is!
Ha nincs az a bizonyos találkozás, ma talán szegényebbek lennénk egy igazi legendával. Az olajos kezű szerelő élete egy csapásra megváltozott, amikor összefutott korának egyik legnagyobb sztárjával, James Deannel.
Ez már tényleg emberfeletti: a legtöbb motoros életében nem megy ennyivel még két keréken sem. Persze Van Popta most sem elégedett, és várhatóan újabb babérokra tör.
Cal Crutchlow egyértelműen a remek gumitaktikának köszönhette futamgyőzelmét, de arról már megoszlanak a vélemények, hogy a többiek visszaesésében pontosan milyen szerepet is játszottak az abroncsok.
Szinte észrevétlenül telt el az utóbbi három év az S 1000 R bemutatása óta, s az elmúlt időszakban a csupasz izomgép a bajorok egyik slágerterméke lett. Nem véletlen a siker - alig akad valódi ellenfele a bitang sornégyesnek.
Hogy nézett ki az a kis sufni, ahol több mint száz éve elkészültek az első motorkerékpárok? Milyen döntések és fejlesztések fémjelezték a márka történetét? Mindez kiderül szeptember közepén a H-D történetét bemutató filmből.
A pofonegyszerűen átalakítható váz révén viszonylag könnyű azonos műszaki alapokra teljesen eltérő stílusú gépeket építeni, és a BMW nem is hagyja ki a ziccert. Még idén két új modellt mutatnak be.
Vasárnap egy rendhagyó pályamotorozásra invitálunk benneteket, ahol a szokásos program mellett egy 100 perces csapatversenyre is benevezhettek.
A MotoGP idei szabályváltozásai egyértelműen jót tettek a sportnak, hiszen az alig két tucat pilótából álló mezőnyben legalább 7-8 motorosnak valódi esélye lett az elsőségre. Ismét új győztest avattak a királykategóriában.
Bár kilenc éves kora óta motorversenyzőnek készül, nincs könnyű dolga Bódis Richárdnak. Hála a tehetségnek és a kitartó gyakorlásnak, idén végre learathatja a babérokat, hiszen ha minden jól alakul, akár a bajnokság élén is végezhet a fináléban.
Nem csak régi japán, amerikai és nyugat-európai motorokat érdemes befeketésként megvenni. Vannak szoci gépek is, amelyeknek tartósan emelkedni fog az ára.
Kiskunfélegyháza harmadik alkalommal látta vendégül a világ oldalkocsisait. Még a rendezőket is meglepte, hogy mekkora tömeg és milyen színes forgatag gyűlt össze - elképesztő masinák érkeztek az alföldi városba.
Az osztrák Red Bull Ringen rendezték a német ADAC KTM Junior Cup negyedik és ötödik versenyét a Moto GP Osztrák Nagydíjának betétfutamaiként, ahol kiválóságunk, Laczkó Máté is rajthoz állt.
A rajongók a sokat sejtető nyolcas és 107-es jelzőből máris kitalálták, hogy miért lesz valódi újdonság a heteken belül érkező V2-es. Annyi biztos, hogy nem lesz hiány erőből: ezentúl még durvábban gyorsulnak a milwaukee-i cirkálók.
Ritka kivétel, hogy egy új motort különösebb változtatás nélkül forgalmazzanak 4-5 éven át, az meg egyenesen szenzációs, ha évtizedeken átívelő pályafutással dicsekedhet. Márpedig az XJR ilyen gép, a szemünk láttára lett felnőtt korú, miközben népszerűsége egyre csak nőtt.
A Chrobák Team versenyzői az idei szezon második dunaszerdahelyi versenyén ismét remekül szerepeltek. Bővült a csapat, a Chrobák János által irányított istálló már szinte minden géposztályban jelen van a kispályás utánpótlás bajnokságban.
A rendkívül izgalmasan indult, majd kissé egyhangúvá vált futamon - két embert leszámítva - csak a biztos pontgyűjtésre koncentráltak a pilóták.
Miként lesz az ásványkincsekből az erőforrásokat óvó, minőségi kenőanyag? Hogyan születnek a napenergia segítségével valóban örökmozgó gépek? Ez is kiderül az olajipar fellegvárában, a Total Campus-on.