Ahogy fogorvos barátunk mesélte találóan: a páciens új, nyitott sisakja 45 ezerbe került, az esés utáni fogpótlása meg kilencvenbe. Az engedélyezett és a valóban hatásos kiegészítők közötti különbségek egy csokorban.
A hondások szárnyakat biggyesztenek a motorra, a suzukisok végre erőből lenyomják a riválisokat, míg a tavalyi etalon Yamaha egyszerűen csak tökéletesen működik, és mindig ott van az elejében. Élesedik a helyzet az első futam előtt.
Bár a helyzet első ránézésre egyértelmű, az ítélet mégis csaknem egy év után született meg, ráadásul a vétkes motorosnak - egyelőre - nem kell börtönbe vonulnia. Lezárult a 15 éves lány halálával végződő ütközés pere.
Talán az enyhe idő is közrejátszhatott, hogy meglepően nagy volt az érdeklődés az új motorok iránt az év első hónapjaiban. A tendencia nem változott, de a számok igencsak biztatóak.
Talán az egyetlen motor, amiben egyszerűen nem tudsz csalódni. Szinte elpusztíthatatlan, szerethető személyiség, a fogyasztása elenyésző, értéktartása pedig páratlan. Érthető, hogy a CBF (nem csak) a kezdő motorosok kedvence.
Emelkedik a benzin ára, de ez még nem tendencia, sőt a legújabb hírek szerint további csökkenés várható. Az előrejelzésekben viszont már látszik a jólét vége, még nagyjából egy évig élvezhetjük az olcsó üzemanyagot.
Az EURO-4 előírásai nem kegyelmeznek, így hamarosan könnyes búcsút kell intenünk a pillekönnyű 125-ösöknek. Nincs kivételezés, a KTM és a Husqvarna gyártósorai is leállnak 2016-ban.
A Piaggio-csoport hazai importőrcégének ügyvezető igazgatójával, Lukoczky Csillával beszélgettünk az elmúlt év történéseiről és az idei tervekről. Nagy dolgok vannak készülőben.
A korábbi Dakar szakaszgyőztes, Francisco López egy különleges világrekordot állított fel Chilében elektromos hajtású KTM-jével. A holdbéli táj és a fogcsikorgató hideg alaposan próbára tette a gépet és pilótáját.
Az európai motorgyárak alaposan beerősítettek retrovonalon, szinte nincs is olyan cég, ahol ne lenne egy vagy több régies masina. A Scrambler is ide tartozik, igaz, teljesítménye alapján messze kilóg a jelenlegi mezőnyből.
Úgy fest a Yamaha MT-07 Moto Cage kiadása, mintha csak egy stuntversenyző épített gépe lenne. A spéci megjelenés nem véletlen, hiszen a kedvező árú masinával a stílusra érzékeny fiatal korosztályt célozták meg.
A nemrég bemutatott koncepciók a későbbi szériamotorok előfutárai voltak, így nem meglepő, hogy hamarosan viszontláthatjuk őket. Elektromos motor és különös terepgép is akad a kínálatban.
Ha tavasszal autóról motorra váltasz, egyszerre spórolsz értékes időt magadnak és a többi közlekedőnek. Persze korántsem mindegy, milyen motorra voksolsz, hiszen a kínálat gazdag, és vannak ritka, de igencsak érdekes ajánlatok is.
Idén több formabontó vas is megjelenik a japán gyártó kínálatában, élen a nemrég leleplezett izommotorral, valamint az egyedülálló, három nyomon futó MWT-9-cel.
Száz lóerő körüli teljesítmény, elképesztően gazdag felszereltség és többféle stílusra alkalmas vázszerkezet - ez jellemzi az osztrákok legújabb modelljét, mely várhatóan idén nyáron debütál a kereskedésekben.
Szívesen elmennél akár 10-12 napos utakra is, de túl sok a kérdés, a bizonytalanság, ami elriaszt a túrától? Új sorozatunkban sorra vesszük a legfontosabb tudnivalókat, hogy magabiztosan indulhass új kalandok felé.
Negyedmérföldön lenyomja a motorokat, százas sprintje pedig a legdrágább sportkocsikkal vetekszik. A trike-ok és a motorok furcsa hibridje, a felpaprikázott Rotax-motoros Spyder.
A Fővárosi Közgyűlés úgy döntött, hogy 2016 februárjától szmogriadó esetén le kell tenni az összes 10-15 évnél idősebb járgányt. Jó hír a közlekedőknek, hogy vannak kivételek, mint például a motorok, robogók is.