A legtöbb motoros tisztában van a gépe teljesítményével, azt azonban már kevesebben tudják, miként növelhetik a fékrendszer hatékonyságát. Íme, a trükkök, melyekkel hamarabb és biztonságosabban állhatsz meg.
Egy kis frissítő a kánikulában: magyar motorosok kalandjai Erdély szívében jégmotorozásra átépített, szögesgumis gépekkel.
Ünneplés helyett csendes megemlékezés jellemezte a múlt hétvégi versenyeket, ugyanis a Man TT és a MotoGP mezőnye is szegényebb lett néhány tehetséggel.
Hosszú évek óta nem tapasztalt, ugrásszerű fejlődés jellemzi a magyar autó- és motorpiacot. A számok több mint biztatóak, túlszárnyalják az egyébként derűlátó becsléseket, és a kategóriák közötti egyenlőtlenségek is megszűntek.
Győrbe látogattak a lengyel rendőrmotorosok, hogy magyar kollégáikkal közösen feldobják pár iskolás lurkó hétköznapját. A meglepett nebulók kivételesen a motorra is felpattanhattak.
A Hondánál már a kilencvenes években tudták, mitől döglik a légy. Nagy, csupasz izomkolosszus kell a népnek, ami tele van élettel és vibrálással. A recept egyáltalán nem volt rossz, mégsem vált be.
Szorult helyzetben minden apró ötlet segíthet. A túlélés sokszor pár csepp vízen, néhány falat ételen vagy éppen a közösségi médián múlhat, mint a 63 éves Roland Goff esetében is.
Mint egy falat kenyér, úgy hiányzott már az extrémtúrázóknak valami igazán kemény, terepen is kiváló gépezet. Nos, az új Africa személyében megkaptuk, amire vágytunk, méghozzá a lehető legszebb, legélvezetesebb formában.
A Magyar motokrosszbajnokság harmadik állomásán, Esztergomban a szervezők igazán kitettek magukért - a depó, a kiszolgálás és a rendezett környezet a legprofibb nemzetközi versenyeket idézte.
A hétvégén ismét motorosfelvonulás volt a fővárosban, ezúttal a kerékpárok és a segédmotorok azonosítása, regisztrációja mellett kardoskodók ültek nyeregbe. Javaslatuk szerint havi 2-300 forintból rendszám és biztosítás kerülne a gépekre.
Szinte nem telik el úgy nap, hogy ne essen szó a híradásokban egy-egy motorbalesetről. Az incidensek jellemző fajtái nem változtak, viszont idén kimondottan magas az önhibájukból megsérülő motorosok aránya.
Új szolgáltatással bővült a Harley-Davidson portfóliója: ezentúl akár ki is bérelhetjük a különféle modelleket. Az ár persze nem alacsony, de végre bárki belekóstolhat a műfajba.
Ahhoz, hogy a kanyarokban gyorsulj, először is az alapokkal kell tisztában lenned, beleértve a testtartást és a tekintetválasztást. Íme, a három legfontosabb trükk, hogy könnyebb és biztonságosabb legyen a tempós motorozás.
Az Alpok-Adria Kupa nyitófutamán Máté egy legendás gép nyergében állhatott rajthoz, ráadásul hazánk egyik legjobb versenyzője segítette tanácsaival.
A módosítás után nehezebb lesz jogosítványt szerezni, ugyanakkor az új, mozgóképes feladatok sokkal közelebb állnak a valós helyzetekhez. Aki gyorsan és határozottan dönt, könnyedén megbirkózik velük.
Mit sem ér a motorozás remek utak nélkül, ezért a hosszabb gurulások előtt érdemes átnézned, mi alapján válassz – vagy hagyj – ki egyes szakaszokat. Ha az alábbi tanácsokat megfogadod, biztosan nem maradsz le a legjobb kanyarokról.
Itt az utolsó lehetőség, hogy kedvezményes áron csapj le a június 8-i Open Road Fest jegyekre! Programokból ezúttal sem lesz hiány: hazai és külföldi zenekarok armadája szórakoztatja a motorosokat.
A kiváló időjárás, a remek időzítés és persze a példás szervezőmunka is hozzájárult, hogy délután már simán kitehették volna a „Megtelt" táblát a Szentlaposi Kápolna nem éppen kicsi portájára - rengeteg motoros tette tiszteletét az eseményen.