Egyértelmű a minisztérium célja: azt szeretnék, ha képzettebb, valódi vezetéstechnikai ismereteket szerzett nebulók kerülnének ki a sulikból és „biztonságosabbá válna a motoros közlekedés”.
Tavaly a Yamaha volt a második legnépszerűbb motormárka Magyarországon, ami nem is csoda, hiszen öt különböző kategóriában diadalmaskodtak a hangvillás márka modelljei.
Az eladók szerint tilos a savas és AGM akkumulátorok kiskereskedelmi árusítása, a vevők pedig nem értik, mi az a „gazdasági szereplő vagy szakmai felhasználó”. Tisztázzuk a kérdést.
Újra láthatunk magyar alakulatot a világbajnokságon: Sebestyén Péter ül majd a teljes mértékben hazai csapat motorján a 2021-es szezonban. Már áprilisban bemutatkozhat Peti és az új Yamaha.
„Egyszerűen brutális az a nyomaték, ahogy elindul” – áradozott Ricsi, és nem véletlenül. Igazán profi anyag született a pillekönnyű, jövőbe mutató terepmotorról.
Idén minden hatodik eladott új motor Suzuki volt Magyarországon. Főként a korosodó V-Strom 650 és GSX-S 750 pörgette fel a forgalmat.
Néha bizony kapóra jöhet, hogy a motorosok olyan helyekre is eljutnak, ahol a madár sem jár. Beszámoló első kézből a hétvégén zajlott, bakonyi mentőakcióról.
Immáron tény, hogy érkezik a crossover stílusú, karcsú, kéthengeres Honda, és már csak az a kérdés, hogy mikor. A technikát látva minden adott a leleplezéshez.
Nem kérdés, hogy engem kell legyőznie az új trónkövetelőknek, de ettől még Marc Marquez lehet az idei világbajnokság legfőbb esélyese. MotoGP-beharangozó a 2020-as bajnokkal.
Motort lopni bonyolult és rizikós, ezért a rosszfiúk is stratégiát váltottak: a zsaruk szerint most már csak leszerelik a legdrágább alkatrészeket. Mutatjuk, hogyan védekezhetsz ellenük.
Az elődnél karakteresebb, szebb forma és vezetéssegítő rendszerek tömkelege jellemzi a visszatérő Sólymot. Szép, de a műszaki alapokat tekintve csak átlagos gép lett a Busa.
Sejtelmes videó jelent meg ma délután az osztrák márka honlapján. Nevet vált a cég vagy új modellcsalád érkezésére utal a titokzatos M betű? Akármelyik is, hamarosan kiderül.
Kiemelkedő teljesítmény/tömeg arány és igencsak vagány formaterv jellemzi az osztrák-skandináv márka újdonságát. Alig 150 kilós lett a márka tegnap bemutatott, A1-es gépe.
Az Európai Bizottság szabadkezet adott az uniós tagországoknak, hogy kitilthassák az utakról a szerintük túl zajos motorokat. Ez alapján a teljesen gyári gépek sem hajthatnak fel egyes szerpentinekre.
Szériaállapotban is roppant jól néz ki és jól is megy a Yamaha háromhengeres retrógépe, de a Bottpower műhelyében még szebb és jobb motort építettek belőle.
Sokan bírálják az itthoni KRESZ-t, hogy miért csak álló autók között engedi meg az előregurulást. Franciaországban 50 km/óráig engedélyezték a sávok közötti haladást, de rosszul sült el.
Máris újabb érdekességek tűntek fel a láthatáron: Harley-Davidson, Honda és Husqvarna – ezekre számíthatunk a következő hetekben. Bónuszként itt egy vadonatúj videó is a Busáról.
A DCT-hez hasonló, váltókarral kiegészített erőátvitelen dolgozik a Kawasaki. A szerkezet előnye, hogy kisméretű és hagyományos váltóként is használható, csak éppen kuplungkar nélkül.