Noha tavaly csak meghívásos bemutatófutamot tartottak, az olyan sikert aratott, hogy idén már többfordulós, nyílt bajnokságon mérkőznek meg a több mázsás monstrumok. Remek bulinak ígérkezik!
Vagy 30-40 éve nem volt rá példa, hogy a japán gyár sajátítsa ki a dobogó két felső fokát. Szoros volt a befutó, ismét a Honda nyert, és célba ért mindkét magyarajkú pilótánk.
A zárt sisak nem csak a sérülések megelőzése miatt fontos, hiszen útját állja a darazsaknak és más rovaroknak, hogy véletlenül se csíphessenek meg. Mit tegyél, ha mégis megtörténik a baj?
Most először nem az e-motorok a sereghajtók a piacon, immáron több talál gazdára belőlük, mint a klasszikus gépekből. Érdekes sorrend született a hangtalan modellek versenyében.
Maga a technika nem újdonság, viszont eddig nem kapott szerepet kétkerekűekben. Lehet, hogy ez lesz a turbófeltöltőt helyettesítő megoldás?
Olyan formás, mintha a CB650 testvére lenne, holott ezúttal csak a technikát adta a Honda – a formatervért a kínai gyár mérnökei feleltek. Pofás lett a Voge 500 AC, de kérdés, mennyibe kerül majd.
Történelmi mértékben csökkent a balesetek és az elhunytak száma, és ez nem üres frázis: az ötvenes évek óta nem volt ilyen kevés incidens Magyarország útjain. A motorosokat külön kiemelték a rendőrök.
Télvíz idején is sokan nyeregbe pattannak, dacolva a fagyos idővel és annak kellemetlen hatásaival. Nekik ajánljuk öltözködési és hideg elleni tanácsainkat, hogy átvészeljék a legzordabb évszakot.
Vagy hét-nyolc éve kezdődött a nakedek öldöklő teljesítményharca, amiben a Super Duke, az S 1000 R és a Sreetfighter diktálta az iramot. Most beszáll a Triumph is, de vajon nem túl későn?
Te belevágnál friss jogsival, nulla tapasztalattal egy másfél éves, föld körüli túrába? Szerencsére Matt és Reece bevállalta, így már hivatalosan is ők a legkitartóbb oldalkocsisok a világon.
Észrevétlenül csúfítják el a motorokat a napszítta vagy csak részben leszedett feliratok. Pedig egyszerű a megoldás: három lépésben leszedhetők, sőt bármikor vissza is ragaszthatók a matricák.
Talán a motorsport történetének leggyümölcsözőbb együttműködése volt Domenico Agusta és Arturo Magni projektje, mely közel negyven vb-címet hozott a márkának.
Míg a hobbicélú motoroknál a megjelenés és a teljesítmény dominál, az ingázók többre tartják a csekély fogyasztást és a kedvező fenntartási költségeket. Mindkettőben brillírozik a vonzó 125-ös.
Néhány nap alatt sikerült elérni a célt: a hírverés nyomán annyian adakoztatok, hogy újabb járművet vehetnek a motorosmentők. Köszönjük!
Az RS 660 leleplezése után biztosra vehettük a sorkettes Tuono érkezését, mégis meglepetés, hogy már január első napjaiban lehullt a lepel az újdonságról.
A robogógyártás kapcsán szinte mindenkinek a Vespa jut az eszébe, de ne feledjük a Lambrettát sem, mely – kicsit több szerencsével – világelső lehetett volna. Nemrég ismét feltűnt a legendás márka.
Egy hely, ahol alaposan megismerheted a motorokat, sőt hiányszakmát sajátíthatsz el akár egy év alatt. Máris elkezdődött a beiratkozás a MAMI hagyományos és államilag támogatott képzéseire.
A könnyű és karcsú egyhengerest azok kedvéért dobták piacra, akik különleges megjelenésű motort szeretnének, de nem akarnak épített gépekkel bajlódni. A kedvező ár és fogyasztás már csak ráadás.