Több „új” modellt is bemutatott a japán gyártó, de ezek tulajdonképpen a 2020-as gépek tisztább, Euro 5-ös változatai voltak. A Busára tartalékolnak vagy már 2022-re készülnek Hamamatsuban?
Ideje komolyan venni a kínai és indiai kihívókat, legalább is erre utal, hogy a nemrég még quados cégként ismert CFMoto is előrukkolt saját kalandmotorjával.
A H-Moto Team tehetsége idén megnyerte a Főnix Kupa SSP 300-as kategóriájának versenyét, és 2021-ben már a hatszázasok között bizonyítana.
Miért ülnénk enduróra, ha választhatunk helyette nyomatékosabb és fele olyan könnyű gépet? A közúti használatra is alkalmas SUR-RON korunk egyik legmenőbb játékszere.
Hamarosan megvásárolható a KTM legfrissebb párosa, a 690 Enduro R és 690 SMC R. Lenyűgöző tömeg/teljesítmény aránnyal érkezik az osztrák testvérpár.
Bár alig néhány hete leplezték le az első önvezető motorkerékpárokat, úgy tűnik, hamarosan az A1 kategóriában is megjelenik egy „okosmotor”, ami ráadásul légzsákot is kap.
Tíz évre rácsok mögé kerül a román születésű, Angliában élő férfi, amiért üldözés közben nekiment a tolvajok motorjának, és a balesetben az egyik elkövető elhunyt.
A Harley-Davidson igazi agresszív, lecsupaszított, erőteljes megjelenésű modellt tervez 2021-re. Komoly előrelépésnek tűnik a Sportsterek után.
Szintet lépett az Innovv vízálló kamerája: erősebb hardverrel és 4K-ban rögzít, ráadásul sokkal jobb hangminőséggel, mivel külső mikrofonnal is bővült a szett.
Egyszerűen nincs felesleges egymilliárd forint a felújításra, de tulajdonképpen nem is ez a legnagyobb baj a brnói pályával. Felkészül Hajdúnánás?
Nem akarsz százezreket költeni, de olyan kabátot szeretnél, amit minden évszakban használhatsz? Nos, a Dakart pont erre találták ki – kedvező ár és sokoldalúság egyben.
Ezentúl egyszerűbbé válhat a navigálás és az okostelefon kezelése, ugyanis megjelent a Honda Roadsync, mellyel összekapcsolható a motor műszeregysége a készülékünkkel.
Akik a régi sztereotípia miatt utaltak nagyobb összeget Igor Akrapovičnak, most ne figyeljenek egy pillanatra. A többiek viszont annál inkább, mert egy régi mítosz dől le a tesztben.
Ilyenkor bánjuk igazán, hogy nem érkezhetnek Európába Euro 3-as motorok. Egyszerűen csodálatos a CB1300 SP változata, főleg, hogy az alapmodell is rendkívüli gép.
Bár arra hegyezték ki a sajtóközleményt, hogy milyen erős lett az új, nagyobb V7, de továbbra sem a teljesítménye, hanem a megjelenése miatt lesz népszerű.
A fiatalabbak új márkával ismerkedhetnek meg, míg az idősebb motorosok nosztalgiával gondolhatnak vissza a legendára, az 1937-ben alapított Meguróra.
Hasznos felszerelésekkel gazdagodott a 2021-es Vision 110, ám nem ez, hanem az új vázszerkezet és a parádésan alacsony fogyasztás az igazi szenzáció.
Szinte hibátlan az új MT-03, még sincs könnyű helyzetben: egyszerre kell megküzdenie kategóriatársaival és az alig drágább, de jóval nagyobb kihívókkal.