Tízből tíz futamot nyert zsinórban, miközben Bautista a sóderággyal ismerkedett a hétvégén.
Bár kezdetben nem úgy tűnt, végül kiváló befektetésnek bizonyult az első Mad Max leforgatása.
Könnyebb és fürgébb az előd CB500X-nél, de milyen motorozni vele? Kipróbáltuk.
Maga a sokoldalúság példaképe, mely továbbra is kapható, de sajnos nem minden országban.
Több esélyed van kivédeni az ütközéseket, ha előre tudod, hogy valaki nem ad elsőbbséget.
Rengeteg szén-dioxidtól kímélték meg a Földet azzal, hogy motorra ültek.
Új üzemanyagtartály, idomzat és fényezés – ezek a modellfrissítés legfontosabb elemei.
Igazán beszédes, hogy éppen Back to the Paddock lett a kiállítás mottója.
Ezúttal is a szokásos trükkel, több százezres foglalóval verték át a vevőket.
Zsinórban a hetedik futam, ahol nincs ellenfele a töröknek és a német sornégyesnek.
Ismét támadnak a sornégyes japán harcművészek – immáron 15-20 Ninja sorakozik a kínálatban.
Kétségtelen, hogy az RT ezzel érkezik, de milyen motorokban láthatjuk még az újdonságot?
Immáron hatodik alkalommal rendezték meg a busások hazai összejövetelét.
Akár plusz hároméves jótállás, ami érvényes a jármű szinte minden alkatrészére.
Egy érdekes alternatíva, amivel még sokáig forgalomban maradhatnak a benzines motorkerékpárok.
A lejárt műszaki százezres tétel lehet, de az elsőbbségi szabályok megszegése is drága mulatság
A1 vagy A1B jogsival vezethető, mint a 125-ösök, de fürgébb, gyorsabb a nyolcadlitereseknél.
Gondoljunk bele: egy gyönyörű napon, ragyogó napsütésben a sportmotorunkkal száguldunk.