Rengeteg szén-dioxidtól kímélték meg a Földet azzal, hogy motorra ültek.
Új üzemanyagtartály, idomzat és fényezés – ezek a modellfrissítés legfontosabb elemei.
Igazán beszédes, hogy éppen Back to the Paddock lett a kiállítás mottója.
Ezúttal is a szokásos trükkel, több százezres foglalóval verték át a vevőket.
Zsinórban a hetedik futam, ahol nincs ellenfele a töröknek és a német sornégyesnek.
Ismét támadnak a sornégyes japán harcművészek – immáron 15-20 Ninja sorakozik a kínálatban.
Kétségtelen, hogy az RT ezzel érkezik, de milyen motorokban láthatjuk még az újdonságot?
Immáron hatodik alkalommal rendezték meg a busások hazai összejövetelét.
Akár plusz hároméves jótállás, ami érvényes a jármű szinte minden alkatrészére.
Egy érdekes alternatíva, amivel még sokáig forgalomban maradhatnak a benzines motorkerékpárok.
A lejárt műszaki százezres tétel lehet, de az elsőbbségi szabályok megszegése is drága mulatság
A1 vagy A1B jogsival vezethető, mint a 125-ösök, de fürgébb, gyorsabb a nyolcadlitereseknél.
Gondoljunk bele: egy gyönyörű napon, ragyogó napsütésben a sportmotorunkkal száguldunk.
A hétvégén rendezett BMW Motorrad Daysen hullott le a lepel az újdonságról.
Megelégelte, hogy nincsenek nagy, kétütemű szupermotók, ezért épített egyet.
Ezek a motorkerékpárok és nagyrobogók vitték a prímet 2024 első félévében.
Már-már nonszensz, hogy éppen környezetvédelmi okokból kell beszüntetni a forgamazását.
Egyik évről a másikra százezrekkel nőtt a motorvásárlók száma Európában.