Álomszerűen indult a verseny, de a műszaki hibák sok csapat számítását keresztülhúzták.
A hirdetések között akadtunk erre a gyöngyszemre, ami első ránézésre ajándéknak tűnik ennyiért.
Az ember legszívesebben le sem szállna róla, de néha muszáj tölteni – még ha nem is túl gyakran
Erős bemutatkozás a most először pályára lépő hazai alakulattól.
Kilenc ország összesen 16 motorja versengett az első helyért az idei összecsapáson.
Hatvan bátor motoros ül nyeregbe, hogy megküzdjön egymással és a homokdűnékkel.
Te mit csináltál ötévesen? Ő rekordot állított fel, de a világhírű apuka is segített benne.
Közúton és versenypályán, háromféle motorral tették próbára a ContiAttack SM 2-t.
Három- és négyfős csapatok, valamint csapatot kereső pilóták jelentkezését várják.
Az emelés ezúttal szinte elhanyagolható mértékű, és megmarad a kétkerekűek kedvezménye.
A török pilóta megsérült, és kihagyta a teljes hétvégét, amit ki is használtak az üldözők.
A vb-címébe kerülhet a meggondolatlan manőver, amivel behozhatatlan hátrányba került a futamon.
Az új alakulatnak sikerült elérnie a kitűzött célt, és ott lesznek magyar pilóták a versenyen.
Ha valaki összetettben is a legjobb 25-be jut egy ilyen motorral, arra érdemes figyelni.
Egy hatalmas rakterű, fillérekből üzemeltethető motorkerékpár, amit még B-vel is vezethetsz.
Bár eddig is ez volt az egyik legszebb Kawasaki, most még vonzóbb és elegánsabb lett.
Csaknem 24 ezer kilométer és tíz ország átszelése után léphetett be a magyar motoros Bhutánba.
Tényleg el lehet motorozni Olaszországba üzemanyag és költségek nélkül? Ő megpróbálta!