Immáron hat éve van velünk a Harley-Davidson nagyágyúja, a 2018 augusztusában bemutatott Pan America. Ezzel régi-új géposztályba lépett fel a vállalat, hiszen a huszadik század második felében már voltak terepmotorjai, de a túraendurók kategóriájában most először képviselteti magát.
A Harley vezetői azt szerették volna, ha a klasszikus receptet követik, azaz versenysikerekkel népszerűsítik a modellt. Ehhez kiváló társra találtak Joan Pedrero személyében, aki – szó szerint – jött, látott és győzött...
Pedrero és a Harley-Davidson ismét első lett a legendás tereprali-versenyen
Miként tavaly olvashattátok nálunk, a Dakar-versenyző Joan Pedrero kétszer is diadalmaskodott az embert próbáló Baja Aragón verseny Maxi Trail kategóriájában, ahol kizárólag 900 köbcentinél nagyobb összlökettérfogatú motorokkal indulhatnak a pilóták.
Idén újabb fontos mérföldkő volt a vállalat és pilótája történetében, hogy ezúttal a Baja España Aragón XL verseny Maxi Trail kategóriájában végzett az élen, ám ennél talán még fontosabb a remek összetettbeli eredménye. Ugyanis a befutó sorrendjét alaposabban megnézve láthatjuk, hogy 83-an vágtak neki a viadalnak, és Pedrero 21. lett, megelőzve a sokkal könnyebb, 450-es KTM-eket, KOVE-kat és Shercócat.
A Harley-Davidson nevében szeretnénk gratulálni Joan-nak és az egész csapatnak, hogy ilyen elképesztő teljesítményt nyújtottak – micsoda nagyszerű eredmény! A legendás Baja Aragón 40. összecsapása történelmi mérföldkő, és ismét bebizonyíthattuk, hogy a Pan America páratlan eredményekre képes terepen, akárcsak a végtelen országutakon
– üzente a győzteseknek Kolja Rebstock, a Harley-Davidson regionális alelnöke.