Csodaszép gépek sorakoztak fel a reptéren CBR-től, Ducatin át a ZXR-ig.
Amikor a motorkerékpár szervizben van, sokan gondolhatják, hogy a szórakozásnak vége.
Nincs a piacon soros, négyhengeres, 450-es csupaszmotor. Ennyiért meg pláne.
Valódi motorikonok élőben! Holnap rendezik a tököli kiállítást és gyorsulási versenyt.
Alig drágábbak a 125-ösöknél, de ezekkel autópályán sem tolnak le a szélső sávban.
A túra, ahol Dakar-versenyzőktől lesheted el az endurózás csínját-bínját.
Ikonikus helyszínen, az egykori gyár főbejáratánál rendezik a jubileumi összejövetelt.
Esti oktatás azoknak, akik munka mellett szeretnének kitanulni egy jól fizető szakmát.
A Transzalpina és -fogaras mellett újabb remek célpont lehet az Erdély felé motorozóknak.
Mintha elmotorozott volna a Holdra és vissza.
Betiltják az összeültető rendszert és csökkentik motorok hengerűrtartalmát.
A számok néha elfedik a valóságot, de most pont a lényegre világítanak rá.
Az eredeti méret kiválasztása nem ördöngösség, de az áttételmódosítás már annál bonyolultabb.
Még soha nem volt ilyen egyszerű a kuplungolás és a váltás egyik BMW-n sem.
A motorkerékpárral való utazás több mint egyszerű közlekedési eszköz.
Tízezrével ültek át a sofőrök 125-ös gépekre, mégsem nőtt a balesetek száma.
Gazdaságos és stílusos közlekedés egyben – 125-ös erőforrással érkezett a legendás Dax.