Stefan Pierer, a KTM elnök-vezérigazgatója az MCN-nek nyilatkozva elmondta, hogy valóban egy 800-as, soros, kéthengeres motorkerékpár-családon dolgoznak, melynek egyik tagja természetesen a vérbeli endurók kasztját erősíti majd. Az erőforrás teljesítményéről egyelőre nincs pontos adat, de biztosra vehető, hogy a két közvetlen riválishoz (BMW F 800 GS, 85 LE és Honda CRF1000L Africa Twin, 95 LE) hasonló értékeket olvashatunk majd az adattáblán.

ktm-800-modellcsalad-9297
Hódít a soros, kéthengeres felépítés a középkategóriában, a KTM is ilyen erőforrással bővíti palettáját. Idén ősszel a Duke és az Adventure modellcsalád is a vadonatúj sorkettessel debütálhat a seregszemléken

Ma már természetes, hogy ABS és kipörgésgátló dolgozik majd az Adventure famíliát erősítő gépben, ugyanakkor az összetettebb biztonsági segédletek térnyerését látva nem kizárt, hogy - a szegmensben egyedülálló módon - az ún. kanyar-ABS is helyet kap a motoron. A hivatalos megjelenés november 10-én, a Milánói motorkiállításon várható, ahol az is kiderül, hogy a terepgép egy szál magában vagy 17-es első keréken futó, aszfaltorientált testvérmodellek társaságában érkezik.