Egyértelműen a modellpaletta szélesítése a cél, élen az A2 kategóriájú jogosítvánnyal is vezethető, könnyű, kedvező árú motorokkal. Kérdés, hogy melyik márkanév alatt futnak majd.
Hogy lehet negyven perc alvással teljesíteni egy 24 órás versenyt? Miként zajlik napjainkban a jövő versenyzőinek felkutatása és képzése? Hogy válhat valaki profi motorszerelővé? Mindez kiderül az MZ-ről szóló bemutató második részéből.
Néhány napja ismét végzetes motorbaleset történt, ezúttal is egy útra tévedt szarvas miatt következett be a tragédia. Most arra figyelmeztetik a motorosokat, hogy miként kerülhetik el az ilyen ütközéseket.
Márkajelzés nélkül elég nehéz megtippelni, pontosan milyen motor is áll előttünk, de a szemfüles indiai fotós ügyesen kiszúrta - ez bizony az új Royal Enfield.
Évek, sőt évtizedek óta sürgetik már a kétkerekűek kedvezményes díjszabását, s most, a nagyszabású aláírásgyűjtés hatására végre kötélnek állt a talján autópályakezelő. Más kérdés, hogy ezzel nem mindegyik motoros lesz elégedett.
A forduló ugyan nem számított bele a magyar-szlovák-cseh bajnokság pontállásába, hazánk ifjú motorosai azért itt is kipróbálták magukat az erős, nemzetközi mezőnyben, és ismét dobogós helyezésekkel örvendeztettek meg minket.
Tulajdonképpen egy elhibázott taktika okozta a Honda lehengerlő sikerét Brnóban, de persze kellett hozzá az ifjú spanyol elképesztő tudása és vakmerősége is.
Egy koros veteránnal nem szokás kilométerek ezrein keresztül nyélgázon száguldozni, márpedig a MAMI-ban épített MZ250-re pont ez várt az idei 24 óráson. Megmutatjuk, mi rejlik tíz hónapon át készült, hibátlanul működő, mégis villámgyors versenygépben.
Látványos kisfilm a terepmotorozásról Tim Coleman, Lachy Andrews, valamint a két eltérő felépítésű gép főszereplésével.
Immáron a Dorna is megerősítette a hónapok óta terjedő pletykát, miszerint majdnem négy évtized kihagyás után ismét Skandináviába látogat a GP mezőnye. Ezzel hosszabb lesz a szezon, kézzelfogható közelségbe kerülnek a 20-21 futamos idények.
Az egykori nyolcadliteres GP-motort négyütemű háromszázasra cserélte világbajnokunk, ugyanis idén nyáron ő lett a bajorok motoros nagykövete. Most személyesen mesél az új gépről az első próba után, s ennek alkalmából visszatekintünk versenykarrierjére is.
Immáron biztosra vehetjük, hogy idén ősszel tényleg érkezik a következő Ténéré, az MT-07 technikájára épülő, 21-es első keréken futó, 75 lovas gép. Bámulatos tömeggel és ülésmagassággal debütált az újdonság.
Aligha van olyan motoros, aki ne találkozott volna a csinos, orosz hölgy képeivel a világhálón. Olga főként lenge ruhában készített fotóival tett szert szó szerint több százezres rajongótáborra.
A Honda CRF250R vadonatúj, DOHC-vezérlésű, önindítós erőforrást kapott, mely ráadásul sokkal erősebb lett, mint elődje.
Tegnap zajlott a 2017-es Motoball-Eb döntője, ahol a kontinens legjobb csapatai mérték össze tudásukat. Most ízelítőt kapunk belőle, milyen csaták zajlanak egy ilyen meccsen, és maguk a résztvevők mesélnek róla, hogy miért ez a legkevésbé veszélyes motorsport.
Luca Colombo örökre beírta magát a motorozás nagykönyvébe: a minap közel hat kilométert motorozott nyolcvanas tempóval, ami nem lenne nagy szám, ha nem a Comói-tavat keresztben átszelve tette volna mindezt.
Nicky Hayden balesete után csak egy motort indított a Honda a Superbike-vb-n, de a következő hétvégétől újra lesz csapattársa Stefan Bradl-nek.
A szemfüles tévések kiszúrták, hogy reklámfilmforgatásra készülnek a Harley-Davidson szülővárosában, s bár csak távolról szemlélhették a gépeket, annyi bizonyos, hogy négyszázas erőforrást rejtenek a limezöld idomok.