Többféle változatban, de azonos, léghűtéses, V2-es erőforrással dobták piacra a Scrambler család legújabb tagjait, melyek messze kétszáz kiló alatti tömeggel mérlegelnek.
A hétvégén kiosztották a legjobb utánpótlás-versenyzőknek járó kupákat. A magyar csapat fiataljai roppant eredményesek voltak idén, így bőségesen vihettek haza a csillogó ereklyékből.
A tavaszi-nyári időszak legszínesebb, legváltozatosabb motorsporteseményei a szakiskola versenysorozatának fordulói voltak. Az évad során népes mezőny gyűlt össze, s akadt több kategória is, ahol végül csak pár pont döntött a dobogós helyekről.
Tavasszal megígérték, hogy 2018-tól 750-es gép is elérhető lesz a kínai-olasz társaság palettáján, s Milánóban már le is leplezték a formás, kéthengeres csupaszmotort.
A gyártók sportot űznek abból, hogy ki tud a legbrutálisabb erőforrásokkal előrukkolni, ennek ellenére a hengerűrtartalom folyamatosan csökken. Noha több nagyágyú is elvérzett a szigorú emissziós előírások miatt, azért a masszív benzinfalók rajongói még tudnak miből válogatni.
Tökéletes helyzetfelismerés és hibátlan reakció: a teherautó sofőrje valószínűleg nem először látott ilyen akciót, és azonnal ellentámadásba lendült.
Az ország első, európai színvonalú versenypályájának kialakításán dolgoznak tőlünk alig pár száz kilométerre. A Marosring - átadását követően - országos és nemzetközi versenyeknek adhat otthont.
Érdekes statisztikát állított össze a Dorna: sorba rendezte a pilótákat, mégpedig aszerint, hogy ki hányszor törte össze magát és motorját 2017-ben. Marquez kitett magáért ezen a téren is.
A Triumph, a BMW és a Ducati után most a Norton is bejelentkezett az egyre népesebb scrambler osztály kihívói közé. Az új 650-es gépük teljesítménye minden képzeletet felülmúl.
Hétvégén rajtol a világ egyik legkülönlegesebb utcai versenye a Távol-Keleten. Miként minden évben, most is rendkívül izgalmas futamok várhatók a szalagkorláttal egy egyéb tereptárgyakkal szegélyezett, utcai pályán.
A szigetországiak már régóta rebesgették, hogy valami nagy dobásra készülnek, s most végre itt van megújult cirkálójuk, amivel a Harley-Davidson képzeletbeli tortájából szeretnének vágni egy szeletet.
Senki nem tett meg annyi kilométert egyetlen nap alatt, terepmotorral, mint Ali Abdo. Teljesítményére a Guinness Rekordok Könyvének szerkesztői is felfigyeltek.
Alig ért véget az idény, a versenyzők máris motorra ültek, hogy kipróbálják a 2018-as gépeket. Rossi is jelen volt, aki alaposan lenullázta az egyik tesztmotort.
Robbie Maddison számos lélegzetelállító mutatvánnyal lenyűgözte már le a nagyközönséget, nincs ez másként az alábbi videóban sem, ahol egyebek mellett olyan magasságokból ugrál kétkerekűjével, ahonnan mások ejtőernyővel szoktak.
Az egyre rövidebb és hidegebb nappalok kényszerpihenőre küldik a hazánk útjain szolgáló mentőmotorokat is. Az életmentő csapat tagjai egy látványos videóval búcsúznak a 2017-es szezontól.
Az EICMA-n nemcsak a motorgyárak, hanem a beszállítók is képviseltették magukat. A Brembo például itt mutatta be legújabb féknyergét, melyet a Panigale V4-en láthatunk először.
A Honda számos vadonatúj motorkerékpárról lerántotta a leplet múlt héten, ám ezek mellett régebbi, népszerű típusaik fejlesztésére is fordítottak energiát.
Kicsit sem meglepő, hogy a királykategória újításai lassan megjelennek a rendszámos gépeken is, gondoljunk csak a GP-stílusú kipufogóra, az egyre kifinomultabb kipörgésgátlóra vagy - az utcán nem sokat érő - fékkarvédőre. Most viszont megjöttek a szárnyak is.