Vadonatúj, acél bölcsőváz öleli körbe a 648 köbcentis, soros, kéthengeres, lég-olajhűtésű blokkot, mely 48 lóerős teljesítményre képes, azaz a gépek vezethető A2 jogosítvánnyal is.

royal-enfield-650-16433
A visszafogott megjelenésű Royal Enfield 650 Interceptor

Az ikerpár GT névre keresztelt tagja ízig-vérig café racer, míg az Interceptor az ötvenes-hatvanas évek elegáns csupaszmotorjaira hajaz, tömegük - üzemanyag nélkül - 198 és 202 kg. - Jövő áprilistól Európában is hódító útjára indul a Royal Enfield 650-es duója, majd 2018 nyarától már az egész világon elérhetőek lesznek. Majdnem tíz éve zajlik már a munka, s nem tagadom, kezdetben 600 köbcenti alatt összlökettérfogattal számoltunk, de végül a 650-es, nyolcszelepes változat mellett döntöttünk, hogy a kategórián belül az egyik legdinamikusabb géppel rukkoljunk elő - nyilatkozta a Royal Enfield vezérigazgatója, Siddhartha Lal a milánói bemutatón.

royal-enfield-650-16432
A karcsúbb, könnyebb és vagányabb 650 GT

A 18-as, fűzöttküllős kerekeken és klasszikus mintázatú Pirelli abroncsokon futó Royal Enfield természetesen ABS-szel felszerelt és teljesíti az Euro 4 előírásait, azaz semmi akadálya, hogy megkezdődjön az európai forgalmazás. Már csak az ára kérdéses, ám erről semmilyen információt nem sikerült kicsikarni. Indiai lapokban is csak találgatják, hogy a helyi piacra készült kivitel mennyit kóstál majd, a leggyakoribb tippek - átszámítva - 1,4-1,6 millió forint között mozognak.