Akik azt hitték, a G 310-nél kisebb járgány már nem kerül elő a tarsolyból, azok nagyot tévedtek - itt az X2City!
Egy szórakoztató összeállítással készültünk erre a kellemes, nyári hétvégére, mégpedig olyan mókás, izgalmas vagy éppen szívmelengető videókat gyűjtöttünk csokorba, melyekben a hősök kétkeréken érkeznek.
Most hétvégén rendezik a szakiskola versenysorozatának újabb, idei negyedik fordulóját. A helyszín az előzőhöz hasonlóan Kakucs lesz, azonban másik irányba megy majd a menet.
A robogós kaland után most itt a folytatás: balatoni betyárok a legszebb európai szigeten, ahol csak ritkán látni egyeneseket két kanyar között.
A motorosokat különösen érinti a hétfőtől életbe lépő módosítás, ugyanis ezentúl több járművel kell osztozniuk a buszsávon.
Augusztustól jelentkezhetnek a pilóták a harminc szabad hely egyikére, hogy részt vegyenek az IDM (Nemzetközi Német Motorkerékpár-bajnokság) keretein belül megrendezett futamokon.
Újabb parádés kisfilmmel jelentkezett a Honda, melyből gyorsan kiderül, miért ragaszkodtak a CRF1000L tervezése során a 21 colos első kerékhez, a 25 centis szabad hasmagassághoz és a jókora rugóutakhoz.
Főként a zalai autósok, motorosok segítségét kérik a súlyos sérülésekkel végződő baleset kapcsán.
Két látványos koncepciómotort követően az olasz gyártó újra kreatív kezekbe adta méregerős cirkálóját, és a gépet átformáló belga művész megmutatta, milyen lehetőségek rejlenek még benne.
Máténak ezúttal is csalódnia kellett a Kiefer Racing motorjában, végül Rossiék garázsában kötött ki a GP Német Nagydíján. A kudarc után végre valóban biztató ígéreteket kapott istállójától.
Motorkerékpárral parkolni a nagyvárosi dzsungelben maga az álom, hiszen sokkal több legális lehetőség áll rendelkezésre, mint az autósoknak, s még csak súlyos összegeket sem kell kicsengetni. Lássuk, hol szabad, hol nem, és hol illetlenség!
Az amerikai gyártó egyik legismertebb modellje akkor született, mikor még teljesen más szelek fújtak a motorpiacon, de folyamatos fejlődése révén mai napig a kínálat meghatározó része.
Hat versenyzővel lépett pályára a Chrobák Team a múlt hétvégén, Kakucs-Ringen rendezett utánpótlás-bajnokságon. Most maga a csapatvezető mesél az élményeikről.
Gazdát cserélhet a patinás olasz márka, jó eséllyel a Harley-Davidson tulajdonában készülnek majd a V2-es, illetve 2018-tól a V4-es gyöngyszemek.
A bürokrácia útvesztői miatt komoly mélyrepülés volt jellemző idén a motorpiacra, de júniusban végre megtört a jég - egy erős hónap alatt gyakorlatilag utolértük a tavalyi eredményeket.
Az elmúlt hétvégén rendezték a legendás Goodwood Fesztivált, ahol a Honda legjobb két- és négykerekűi is felvonultak. Valódi időutazáson vehettek részt a japán gyártó portájára látogató motorosok.
Szinte hihetetlen, de még szorosabb lett a világbajnokság, mint Assen után volt. A korábbi hibák ellenére Marquez áll az élen, mögötte hárman sorakoznak tíz ponton belül.
Gyorsulása és fordulékonysága egyszerűen bámulatos, az időjárás-védelemre tényleg szavak sincsenek, emellett pedig olyan kényelmes, mint a túragépek legjobbjai. Ez lenne a valóban univerzális kétkerekű?