Az egyik mérvadó angol oldal összegyűjtötte 2017 első félévének legkapósabb motorkerékpárjait. Noha a konkrét számok a szigetország piacára vonatkoznak, jól leszűrhető belőle egy általános tendencia, hogy mely osztályok a legnépszerűbbek.
Nincs gond a dugókkal, nem érinti a parkolás nyűgje, sőt a behajtási tilalom és a szmogriadó is hidegen hagyja. Ez lenne a tökéletes városi jármű?
Az osztrák gyártó bemutatta zöld termékvonalának zászlóshajóját, a kívül-belül csúcstechnikát képviselő E-XC-t. A csendes bokorugró jobb és erősebb lett elődeinél, s a külcsínre sem lehet panasz.
A világ legsikeresebb GP-versenyzője nem kezdi újra karrierjét, mégis nyeregbe pattan: ő lesz a sztárvendég a januári International Island Classic rendezvényen.
Ausztráliában öltött formát ez a brutális, elképesztő technikai adatokkal sokkoló kétkerekű, ami új fogalmat alkot a motorkerékpárok között – ez már nem superbike, hanem ultrabike.
Első ránézésre azt hihetnénk, egy átfésült DR BIG áll előttünk, de korántsem erről van szó: az itthon kevéssé, ám Ázsiában annál ismertebb SYM formatervezőit ihlették meg az egykori enduró vonalai.
A tokiói bemutató után Milánóra is tartogattak egy fontos meglepetést a Kawa stratégái: leleplezték a Z900RS még látványosabb, Café névre keresztelt változatát.
Minek bajlódnál akksitöltéssel, ha pár perc alatt cserélheted is a telepeket? A visszatérő ex-NDK márka mérnökei - a legendás elődhöz hasonlóan - most is ötletes, felhasználóbarát megoldásokkal rukkoltak elő.
Annak idején nagy népszerűségnek örvendett idehaza is, ma azonban a méltatlanul elhanyagolt szakágak sorába került a salakmotorozás. Szerencsére akad, aki gőzerővel dolgozik ennek megváltoztatásán.
Amikor az ember meglátja ezt a csodát, legszívesebben megint 16 éves lenne, és másra sem vágyna, csak hogy ez legyen élete első motorja.
Európában alig ismert az Evoke márka, pedig új motorjuk kiemelkedő forgatónyomatékát és végsebességét látva úgy fest, érdemes megjegyezni a nevet.
Nem maradtak távol a háttéripar, a beszállítók képviselői sem, így Milánóban a kész gépek mellett igazi műszaki csemegéket láthattak a motorosok. A Polini olyan robogót hozott az EICMA-ra, mely a négyszázas gépek teljesítményével vetekszik.
Vadonatúj felfüggesztést kapott az idei Superbike-vb legjobb motorja, s a kifinomultabb futóműhöz új fényezést társítottak, hogy messziről feltűnjön, a különleges SE modellel van dolgunk.
Az Energica technikáját nem rejtették idomok mögé, de nincs is mit takargatnia - az új naked már nem csak kategóriatársaival, hanem a benzines gépekkel is felveszi a versenyt. A hatótáv nem csekély, a töltés gyorsaságára pedig szavak sincsenek.
Bármennyire titokzatos a bemutató kisfilm, az már bizonyos, hogy a Hero mérnökei a Royal Enfieldet szeretnék megszorongatni az új enduróval.
Néhány éve még egy motorépítő-versenyen is megbámulták volna, ma pedig így fest egy szériamotor. A skandinávok igencsak érzik, hogy kell a felismerhetetlenségig maszkírozni egy KTM-et.
Kettősség jellemzi a magyar csapat idényét, hiszen míg utánpótlás-versenyzőik remekeltek, a felnőtt pilóták némileg elmaradtak a várakozásoktól. Összességében mégis pozitívan értékelik az évet.
A nálunk járt Yamaha Tracer kapott hideget-meleget, s úgy tűnik, a japán mérnökök igencsak odafigyelnek a tesztelők véleményére, mert az új, GT változaton szinte az összes hiányosságot orvosolták.