A svédek különleges járgányokkal készülnek 2018-ra: a sorozatgyártásra kész típus és a koncepciómotor is igazán egyedi, s ahogyan a cégtől már megszokhattuk, minden porcikájuk minőséget sugároz.
A korábban bemutatott GS-ek mellett érkezik egy pofás robogó és a „nagy K” is, bár utóbbinál nem a fényűző felszereltség, hanem a szokatlan korlátozás szúr szemet elsőre. Mit tegyen, aki 160-nál gyorsabban motorozna?
Mióta a Stelviót nyugdíjazták, nem volt igazán ütőképes túraendurója a Guzzinak. Egészen mostanáig, ugyanis kedden délelőtt, Milánóban egy különleges kétkerekűt mutattak be az olasz mérnökök.
Bemutatkozik az új Harley-Davidson Sport Glide, az agresszív megjelenésű, gyári custom motor, melyet országúti cirkálásra terveztek.
A hinckley-i mérnökök egyik legnépszerűbb sorozatuk új kiadásait mutatták be a nagyközönségnek. A Tigrisek egy sor extrát kaptak, szebbek és jobbak, mint valaha.
A Kúria ma bűncselekmény hiányában felmentette azt a nőt, akit korábban azért vádoltak meg, mert autójával üldözőbe vette az őt kirabló motoros tolvajokat, akik közül az egyik menekülés közben meghalt.
A tavaly prototípusként leleplezett 790 végre szériaérett formában látható, sőt vele együtt megjelent az új enduró, a 790 Adventure is.
A japán gyártó megalomániája nem csitul, ma reggel az EICMA-n lerántották a leplet legújabb különlegességeikről, a híres-hírhedt H2-ből készült túramotorokról.
A BMW igazi high-tech gépekkel nyitotta meg bemutatóját: a közkedvelt endurók csak úgy roskadoznak a parádés kiegészítőktől és a rendhagyó extráktól.
Megjelent a CB1000R és az Africa Twin Adventure Sports, emellett lelepleztek két új, A2 jogosítvánnyal vezethető CB-t is. Az ezres nakedből ráadásul rögtön kétféle változat érkezik.
A talján gyártó már vasárnap este begyújtotta a tűzijátékot, és mérnökei még az EICMA hivatalos megnyitása előtt lerántották a leplet fantasztikus újdonságaikról. Igazán nem szerénykedtek, szinte minden kategóriában előrukkoltak új vagy felfrissített típusokkal.
Az olasz gyártó már hetek óta fokozza a hangulatot titokzatos kisfilmjeivel, s az EICMA keretein belül immáron ők is előrukkoltak jövő évre szánt újdonságaikkal. Egyből két lenge ruhás csábítót küldtek a retró stílusú motorok szegmensébe.
Végre kendőzetlenül láthatjuk az osztrákok nagyágyúját, a soros, kéthengeres erőforrással felszerelt ralimotort.
Elképesztően alacsony tömeg, 226 lovas teljesítmény és temérdek műszaki csemege - az olaszok komolyan gondolták a Superbike bajnoki címet.
Most, hogy beköszöntött a hideg és gyakran csapadékos időjárás, kevésbé élvezetes a motorozás, mint nyáron. Ez persze nem jelenti azt, hogy le kellene mondanunk róla, ám néhány aranyszabályt érdemes szem előtt tartani.
A magyar szurkolók legnagyobb örömére ismét lesz brnói futam, de a 13 hétvégéből álló szezon tartogat még egy fontos meglepetést.
Az elmúlt évek tendenciája végre megfordult, jelentősen csökken a motorral, robogóval elkövetett bűncselekmények száma. Új rendőrségi elfogók, szöges akadályok és további fontos intézkedések vezettek a sikerhez.
A japán gyártó előhúzta tarsolyából egyik legkülönösebb masináját, mégpedig nagyobb erőforrással, megújult és felfrissített technikával, de továbbra is retró köntösben.