Az Európai Bizottság szabadkezet adott az uniós tagországoknak, hogy kitilthassák az utakról a szerintük túl zajos motorokat. Ez alapján a teljesen gyári gépek sem hajthatnak fel egyes szerpentinekre.
Szériaállapotban is roppant jól néz ki és jól is megy a Yamaha háromhengeres retrógépe, de a Bottpower műhelyében még szebb és jobb motort építettek belőle.
Sokan bírálják az itthoni KRESZ-t, hogy miért csak álló autók között engedi meg az előregurulást. Franciaországban 50 km/óráig engedélyezték a sávok közötti haladást, de rosszul sült el.
Máris újabb érdekességek tűntek fel a láthatáron: Harley-Davidson, Honda és Husqvarna – ezekre számíthatunk a következő hetekben. Bónuszként itt egy vadonatúj videó is a Busáról.
A DCT-hez hasonló, váltókarral kiegészített erőátvitelen dolgozik a Kawasaki. A szerkezet előnye, hogy kisméretű és hagyományos váltóként is használható, csak éppen kuplungkar nélkül.
Az alapok megvannak, jöhet a nagypályás edzés! – mesélte Kovács Bálint, a H-Moto versenyzője. Februárban már a Spanyolországban láthatjuk a magyar pilótát.
A motorosok többsége tisztában van vele, hogy nem jó ötlet rögtön vizsga után ezres sportmotorra ülni. Vajon a kereskedők is ezt mondják, vagy a várható jutalék felülírja az egyetlen jó döntést?
Hitted volna, hogy már az év elején láthatjuk a Triple 1200 RS-t, a Hayabusát és az új Norton-gyárat? Mozgalmasan telt a január, és itthon újabb rekord dőlt meg, pedig még el sem kezdődött a szezon.
A kategóriában nagynak számító kerék, rövid töltési idő és kiemelkedő végsebesség teszi igazán érdekessé a NIU újdonságát. Ezzel már utast is szállíthatsz, sőt terhelhetőségre sem lehet panasz.
Ez volt a legkelendőbb BMW robogó 2020-ban, beelőzve a jobb áron kínált Honda SH-kat és Suzuki Burgmaneket. Lássuk, miért ilyen vonzó a bajorok gördülő kanapéja!
A BSA-k, Harley-k és Megurók után villanymotorra váltanak az ausztrál katonák. Megkezdődött a seregben az új, ultrakönnyű gépek éles tesztje.
Hűvös időben nem elég a meleg motoros kabát, érzékeny testrészeinket érdemes plusz védelemmel óvni a hideg ellen. Aligha találunk erre jobb megoldást, mint az éppen 90 éve kifejlesztett DuPrene szövetet.
Noha alig egy napja derült ki, hogy visszatér a Suzuki Hayabusa, máris elkezdődtek a találgatások, hogy vajon mit is látunk a szabadalmi rajzokon. Az már biztos, hogy nagyobb erőforrást kap a Busa.
A Formula-E világbajnoka, a 29 éves Antonio Felix da Costa a versenyeken és közúton is elektromos járgányt hajt. Az egykori DTM-es mesélt a sorozat érdekességeiről és a motorozáshoz fűződő viszonyáról.
Eddig jobbára figyelmeztettek, de napjainkban már büntetik is a sisak és biztosítás nélküli e-robogósokat. A zsaruk segítenek tisztába tenni az elektromos kerékpárok kérdését.
Vége a találgatásnak és a teljesen alaptalan pletykáknak: végre maga a Suzuki erősítette meg, hogy készen áll a Hayabusa leleplezésére. Már videó is készült az új vasról.
Ismét elérhető lesz a Kawasakinál a KLR650, mégpedig átdolgozott, Euro 5-ös erőforrással. Igaz, eljárt felette az idő, de a terepező célszerszámot keresőknek így is érdekes lehet.
Önvezetés, csekélyebb tömeg, félaktív felfüggesztés és szerényebb ülésmagasság – ezek az új KTM 1290 Adventure S legfontosabb hívószavai.