Nem jött össze Rossi kétszázadik dobogója, és Dovi sem remekelt a spanyol futamon. Továbbra is nyitott a bajnokság, és meglepetésre egyre erősebbek a szezon második felében felzárkózó Suzukik.
Ezúttal kicsit sem túlzás a halálgömb elnevezés, hiszen itt is centiken múlt, hogy nem szenvedett súlyosabb sérüléseket a Richter cirkuszban fellépő motoroscsoport tagja. Felvétel a hétvégi balesetről.
Rögtön egy egész modellcsalád érkezik az olaszok új, 660-as sorkettesével. Az RS sportmotor mellett immáron biztos, hogy Tuonóban, sőt Tuaregben is láthatjuk a pillekönnyű erőforrást.
Még a hamarosan megjelenő Harley-Davidson túraenduróból is kölcsönöztek néhány alkatrészt, hogy Ewan McGregor és Charley Boorman motorjai zokszó nélkül tűrjék a húszezer kilométeres utat.
Számos ellenérvet hallottunk már a dB-killer beépítésével kapcsolatban, élen azzal, hogy veszélyes a halk motor, ráadásul gyengébb is lesz a szűkítőtől. Szerencsére viszonylag egyszerű cáfolni a városi legendákat.
Jó hangulat és remek versenyek - nagyjából így lehetne összefoglalni a CEM Cup sorozat zárófutamát, illetve a Supermoto Nyílt Nemzeti Kupa harmadik fordulóját. Helyszíni beszámoló a futamokról.
Újra láthatjuk Kovács Bálintot, a H-Moto Team 19 éves versenyzőjét, aki a német gyorsaságimotoros bajnokság (IDM) királykategóriájában, Superbike-ban áll rajthoz a hétvégén. Élő közvetítésben követhetjük a futamot.
Még erősebb, egyben még könnyebb lett a sornégyes superbike, és az olyan ínyencségek sem hiányoznak róla, mint a GPS-alapú adatrögzítő, köridőmérő vagy az egyedülálló titán kipufogórendszer.
A legborúlátóbb jóslatok egész évre visszaesést jósoltak a motorpiacon, de augusztusban megfordult a trend. Végre az egész világon bővül az új motorok piaca, de kérdés, meddig tart ki a lendület.
Napjaink legnépszerűbb géposztályában, a középméretű kalandmotorok között próbál szerencsét a kínai-olasz Benelli. Látványos megjelenéssel és hasznos extrákkal érkezik az új modell.
Gyakorlatilag minden héten történik olyan motorbaleset, ahol piás vezető okoz karambolt. Szerencsére évről évre csökkennek a számok, de még így is sok a teendő.
Noha eddig is étvágytalan volt, most tovább csökkent a megbízhatóságáról híres Honda CB125F fogyasztása, ráadásul több mint tíz kilót faragtak le róla. Számos műszaki csemege látható az új nyolcadliteresen.
Mintha csak most kezdődne az idei világbajnokság, egymás nyomában sorakoznak a versenyzők a tabellán. Bagnaia esése és Quartararo büntetése teljesen átformálta az erőviszonyokat.
Imádtam az elődöt, ezért nagyon vártam már, hogy megkaparintsam az új, csupán 166 kilós 765 RS-t. Nem is vettem félvállról a dolgot – közúton és pályán vallattam a brit sorhármast.
Kicsit átfésülik, hogy átcsússzon az Euro5-ön, de tulajdonképpen az Indiában kapható modell tökéletes mása lesz az új 300CL. Ha jó áron adják, simám befuthat az öreg kontinensen.
Immáron tény, hogy gigászi robogóval erősít a Honda 2021-ben. Már csak az a kérdés, hogy „kiskerekű” gép lesz-e a Forza, vagy 17-es felniken fut majd, mint például az Intergra.
Ezúttal Nagytarcsán jártunk, ahol múlt hétvégén rendezték a CL4 Offroad Motoros Iskola Endurocross országos bajnokság negyedik fordulóját. Helyszíni beszámoló és óriásgaléria a versenyről.
Miként tudsz átjutni enduróddal a kisebb-nagyobb rönkökön? Kiváló versenyzőnk, Zsigovits Norbi háromféle technikát is bemutat videójában, amivel könnyebben leküzdheted az akadályokat.