Egyértelmű, hogy a Suzuki Hayabusa visszatérése volt a hónap szenzációja, főként, miután kiderült, hogy az elődhöz nagyon hasonló, klasszikus műszeregységgel felszerelt, közel 1,5 literes (!) modell lesz. Még nem késő, hogy regisztrálj a modell online leleplezésére, ami most pénteken zajlik.
Megérkezett az eddigi legdurvább Triumph is, a Speed Triple 1200 RS, mely 200 kiló alatti tömeggel és 180 lovas teljesítménnyel lép szorítóba. Persze az kérdéses, hogy a Brexit által ingoványossá tett gazdasági helyzetben mennyire lesz gördülékeny a gyártás és a szállítás, de az már most tény, hogy idén a szalonokba kerül a brit sorhármas. Mi több, már az árát is tudjuk: 15 100 fontba kerül (átszámítva 6,1 millió Ft + adók és járulékok), vagyis a britek árlistája szerint 30%-kal drágább a 1050-es Triple S-nél.
A korábban csőd miatt földbe állt Nortonról is jó hírek jelentek meg januárban. Új gyárat vásároltak a tulajdonosok, és azt tervezik John Russel ideiglenesen kinevezett igazgatójával, hogy több tucat Norton Commandót gyártanak le a következő hetekben. Viszont kár még ünnepelni, mert egyelőre úgy fest, hogy az a néhány tucat szám szerint 30-40 darab lesz, a beígért új modellek pedig (Pl. Atlas) egyelőre csak prototípusok, és a mérnökök szerint rendkívül sok munka lesz még a szériagyártásra alkalmatlan, nem beszélve a beszállítói hálózat felállításáról.
Végül pedig szintén idén januári hír, hogy tovább nőtt az itthon eladott új motorok száma. A 2019-es rekordévben 70, tavaly 110, idén pedig 152 új nagymotort regisztráltak Magyarországon, vagyis két év alatt több mind duplájára nőtt a januári forgalom.