Ma délután lehullt a lepel az átdolgozott, még sportosabb roadsterről.
Elmaradt a háború miatt várt visszaesés és taroltak a környezetbarát robogók.
Levédette a Yamaha az YZF-R9 nevet, sőt a hozzá tartozó logót is. Jön az új sorhármas?
Sültkolbász, szerelés a sátor mellett, a fűben és legendák a pályán.
Földöntúli élményt ígér a 135 lóerős és 142 kilós kéthengeres.
Első ránézésre csak egy átlagos roller, de a műszaki adatai igencsak figyelemre méltóak.
Mindegy, hogy öreg vagy leejtetted, ugyanaz a megoldás – szükséged lesz egy újra.
A technikára nem volt panasz, szépen fogytak a motorok, így csak vonzóbbá tették őket.
Egy újabb bizonyíték, hogy igenis van értelme harcolni a motorosokért.
Bagnaia nyert, mégis mindenki Bastianinire és Quartararóra figyelt tegnap.
A szépség relatív meg belülről fakad, de ettől még nem lesz szépségkirálynő a Topperből.
Szinte hihetetlen, hogy jövőre már hivatalosan is veteránmotor lesz az első CB Big One.
Kétszáz kiló alatti tömeggel és 119 lovas csúcsteljesítménnyel érkezhet a japánok újdonsága.
Egy fiatal srác a sztereotípiák ellen: urbánus, vagány óvodapedagógus motoron.
A villamosítási láz lassan, de biztosan a motorkerékpárok világát is eléri.
Immáron készpénznek vehető, hogy jóval erősebb lesz felmenőinél az új Transalp.
Egyre több az autó, illetve motor az utakon, és ez a fogyasztáson is látszik.
KTM-technika, sokkoló formaterv és kedvező ár – nagy dobásra készül az ATV-iről híres gyár.