Egymillió forintért már megéri elgondolkodni a nullkilométeres, 2021-es motorok vásárlásán.
Csökkent a benzines gépek forgalma és meglepő nevek bukkantak fel az eladási listák élén.
Milliárdokat fordít a Yamaha az önvezető járművek fejlesztésére, de miért jó ez nekünk?
Gyorsan összebarátkozott Bálint az új motorral.
Egyszerre modern és múltidéző a márka új, kedvező árú, hétszázas sorkettese.
A lényeg, hogy feszüljön rajtad, mint egy szuperhősjelmez, de azért másra is figyelned kell.
Kicsi, könnyű, a fogyasztása pedig elenyésző a benzines vetélytársakkal szemben.
Éppen csak Honda-logót nem tettek rá, bár Kínában az sem lenne meglepő.
Egy jövőbemutató pálya zöldebbé teheti a motorsportot is.
A vázak hegesztésétől, az összeszerelésen át, a kész motorig. Látogatás a Yamaha üzemében.
A zsaruk a lakosság segítségét kérték, és ezután napokon belül elfogták a cserbenhagyót.
A literes testvér formajegyeivel és a G 310 erőforrásával érkezik az A2-es újdonság.
Csütörtökön az OB-n, utána pedig az Alpok Adrián láthatjuk Bálintot az új géppel.
A „zöld” politika újabb áldozatai a környezetbarát 125-ös motorok és robogók.
Összejött a mesterhármas, Bautista pedig hibázott, így szorossá vált a vb-tabella állása.
A hétvégén újra Kunmadáron csaptak össze a legkitartóbb veteránosok.
Mire elég 73 lóerő a Pannonia-ringen? Pályán faggattuk a Yamaha kéthengeres sportmotorját.
Gyári adatok helyett gyakorlati tapasztalatok egy elektromos robogóval 50 ezer kilométer után.