Cél a teljes karbonsemlegesség, ezért egyre több e-Hondát láthatunk a közeljövőben.
Harmadával csökkentik a megengedett legnagyobb sebességet, hogy mérsékeljék a zajterhelést.
Ismét látogatható, sőt az eredetinél is szebb, gazdagabb Európa legkülönlegesebb motormúzeuma.
A 480-as benzin fokozta a vásárlási kedvet, de mi lesz október után?
Végre egy motor, amit a mérnökök és nem a pénzügyesek terveztek!
Nem véletlen, hogy éppen a kelet felé vezető pályán történt ilyen sok karambol.
Ha jártál mostanában a Mátrában, láthattad az új aszfaltot a gyöngyösi és az egri szakaszokon.
Az utolsó napon is alaposan megizzasztották a versenyzőket az Albániában zajló viadalon.
Sejthető volt, hogy nem az NC-blokkot kapják az újdonságok, de ez akkor is meglepetés.
Azért olyan népszerű a TMAX, mert valóban egyesíti a különböző motorok legjobb tulajdonságait.
Sokat előzve végül 14. lett Máté a francia pályán.
Gyönyörű, erősebb szinte bármelyik ezresnél, de meg is kérik az árát.
Új fényezéseket kapnak a formatervezői díjat nyert motorok és robogók.
A rollerek többségéhez szükség lesz jogsira, leszámítva a gyengébb, lassabb modelleket.
Lám, olyan karcsúak a mai ezresek, hogy simán felöltöztethetőek a 250-es ruhájába!
Teljesítménymérő paddal buktatták le a 125-ös és 180-as „segédmotorokat.”
Az ezresnél kisebb nakedek árszintjén kínálják az új, erőtől duzzadó retrómotort.
Nem jön a 750-es Africa Twin, de a Transalp igen, és utóbbit már le is fényképezték.