Keskeny, mint egy motor, stabil, mint egy trike? Az ellentét látszólag feloldhatatlan, de azért akad kivétel, mint például a fürge Yamaha Tricity is.
Fogyasztás- és hatótávbajnok, futárok kedvence, s egyben a kiforrott, megbízhatóan egyszerű, léghűtéses technika megtestesítője. Itt az új CB125F.
Kérdezd meg a szomszédot vagy a nagymamádat, mi jut eszébe a motorosokról! Vajon a válaszok mekkora hányada lesz pozitív töltetű?
Nem elég, hogy a Pikes Peaken lenyomták a benzineseket, most már a csupaszmotorok babérjaira is törnek? Az EVA mindent tud, amit a négyüteműek, csak jobban.
Sanyi megmutatta, hogy gyengécske technika és a fárasztó utazás ellenére is a legjobbak között a helye. Bitti a 18. helyen zárt a Macau GP-n.
Az első működő négyütemű, belsőégésű motort Nikolaus August Otto készítette 1876-ban. Szívó- és kipufogószelepek, két fordulatonként ismételt ütemek - máig közönségkedvenc.
Ingyenes járműátvizsgálással és egészségügyi szűréssel várják a közlekedőket novemberben, ugyanakkor számon is kérik az alapvető szabályok betartását.
Alternatív hajtású és felépítésű gépek, a motorosok életét megkönnyítő praktikus kiegészítők és igencsak vonzó lányok vártak minket az EICMA középső standjain.
Kiderült, hogy mennyit kell kicsengetned, ha egy Kawasaki H2-re vágysz. Az ár nem kevés, színválaszték gyakorlatilag nincs, de így is kelendő lesz.
Több évtizede elérhető már légzsákos, felfúvódó védőruha a motorosoknak, azonban az új fejlesztés megkönnyítheti az ilyen eszközök használatát.
Mi kell egy motorosnak? - tehették fel a kérdést a Hero mérnökei. Csekély tömeg, ütős forma, elegendő teljesítmény és meglepően kedvező ár - ez a Hastur 620!
Ő találta fel a térdelős, erőcsúsztatásos kanyarodást, amihez kellett némi salakos múlt és egy tehetséges finn is. Kiről mesélünk?
A világbajnokság történetében először egy testvérpár vihetett haza egy-egy trófeát a szezon végén, bár az utolsó előtti kanyarig ebben nem lehettünk biztosak.
Kusza forgatagba csöppentek az idei, százéves EICMA látogatói. Volt itt űrtechnika és pompa, de a szigetelőszalaggal összetákolt vasak sem hiányoztak.
Bátor, filigrán enduró született a Hondánál. A True Adventure nem egy elhízott túramotor, hanem a Dakar hagyományait őrző kőkemény terepgép - méltó Africa Twin utód.
A Hungaroring Motoros Akadémia jóvoltából lehetőségünk volt kipróbálni, miként zajlik az oktatás az ország legnevesebb versenypályáján.
A superbike-ból érkező ősök sportosságát a túramotorok kényelmével és az endurók felépítésével kombinálták. Az eredmény önmagáért beszél.
A Honda sem hagyta szó nélkül, hogy az R1 és a H2 legyen a kiállítások sztárja. Itt a kőkemény V4-es, MotoGP génekkel, egyenesen Marqueztől.