Milánóban végre a nagyközönség is élőben láthatta, majd némi dulakodást követően akár meg is érinthette a zöldek legvadabb utcai- és pályamotorját, a H2-t és a H2R-t. Akkor kiderült, hogy az utcai változat a Ram-Air rendszer segítségével 210 lóerős csúcsteljesítményre lesz képes, egészen elképesztő, 140,4 Nm-es maximális forgatónyomaték mellett.

kawasaki-h2-h2r-price-3041
Színválaszték nincs - eszi, nem eszi, ilyen fényezéssel kapja meg a vásárló az új H2-t

A H2R természetesen még keményebb lesz: alapból 310 lovat présel a főtengelyre, nagy tempónál pedig a torlónyomás ezt még megfejeli, így a Kawasaki saját tesztjei szerint szerint 326-nál (!) áll meg a mutató a mérőpadon. Most végre azt is megtudhattuk, hogy hová pozicionálja a Kawasaki a két újdonságot, vagyis mennyire száll el az ára, ha úgy tetszik. Tulajdonképpen nem nevezhetjük túlzásnak az összeget, elvégre a tengerentúli piacon a a ZZR1400 - vagyis ott a ZX-14R -, illetve a ZX-10R is nagyjából 15 ezer USA dollárba kerül, ehhez képest a H2 kereken 25 ezer, míg a H2R 50 ezer dollárért hazavihető.

kawasaki-h2-h2r-price-3048
Nem kevés pénz, de 326 lovat sem kínálnak sokan egy motorkereskedésben...

Átszámítva ez az adók nélkül is 6,3, valamint 12,6 millió forint, azaz nem éppen szerény összeg, de az is igaz, hogy a jelenlegi leggyorsabb szériamotorról beszélünk, így minden bizonnyal akadnak majd jelentkezők a motorokra...