Egyelőre csak koncepcióként volt jelen az EICMA-n a Hero szupermotója, a Hastur 620, mellyel valószínűleg a szintén indiai Bajaj-nak kívánnak konkurenciát állítani, s egyben vevőket csenni az európai és japán konkurensektől is. A Hastur műszaki paraméterei igencsak meggyőzőek, bár az egyelőre kérdés, hogy a szériaérett verzión is tartani tudják-e az impozáns számokat.
Mindössze 160 kilós tömeget és a sorkettesből kinyert kereken nyolcvanlovas teljesítményt ígérnek a mérnökök, mégpedig olyan futurisztikus csomagolásban, amire a Star Trek rajongók is elégedetten csettintenek. Az utasszállítást persze teljesen zárójelbe tehetjük a Hero esetében, de ismerve a feltörekvő márkák rugalmasságát, minden bizonnyal gondolnak erre is, egyből piacra dobva egy R és - talán - T verziót is a Hasturból. Becslések szerint a TFT-műszeregység és a többi finomság ellenére is Indiában 1,6-1,7 millió forintnyi rúpiát kell majd leszurkolni a motorért, ami az unióban jellemző adókkal súlyosbítva is legfeljebb 2,3-2,4 millió forintot tehet ki, vagyis árban is versenyképes lehet a modell.
Akárhogy is, a legnagyobb gyáraknak lassan számolni kell a Heróval, már csak azért is, mert ahogy korábbi cikkünkben olvastátok, éppen nemrég vásárolták be magukat az EBR-be csekély 25 millió dollárért, vagyis nincsenek híján a pénznek, így nem kizárt, hogy a közeljövőben hamarosan újabb ütős modellekkel lepnek meg minket.