Hiányzik még egy motor és egy fontos személy a színpadról - ezzel a frappáns mondattal vezette fel az újdonságot a Honda, de mire az utolsó szó elhangzott, máris fülsiketítő zajjal gördült a színpadra Marc Marquez, mégpedig egy vadonatúj, V4-es RC213V-S nyergében.
Valószínűleg egy stand up humoristát is felfogadtak az idei fejlesztők, mert szegény ifjú spanyol még szinte le sem vette a sisakot, máris nekiszegezték a kérdést: ez a mattfekete szörnyeteg az új versenygéped?
Nem, ez az UTCAI motorom! - nyomta meg a hangsúlyt az utcai szó ejtésekor Marc, s valóban: a puritán, GP-stílusú masina később akár rendszámot is kaphat, ha valaki úgy gondolja, a pályanapok mellett a szerpentineken is meghajtaná a HRC-hagyományok legfrissebb örökösét.
A korabeli versenygépeket idéző fényezés, a spéci visszapillantó, a kipufogók elrendezése és a masszív hátsó lengővilla valóban kétséget sem hagy afelől, hogy ez egy vérbeli pályamotor, csak éppen forgalmit is járhat mellé, ha éppen úgy tetszik.
Bár még csak prototípusként van jelen, de a vonalait látva valószínűleg a szériaérett változata is gyönyörű és méregerős vas lesz, s megjelenése egyben azt is jelenti, hogy végre ismét tömegével érkeznek a vérbő superbike-ok, színesítve az egyébként is gazdag kínálatot.