Végre pironkodás nélkül nevezhetünk endurónak egy jókora terepmotort, elvégre a Honda prototípusa tényleg a kövekkel, sziklákkal és temérdek sárral fűszerezett etapokra született.
Moccanni sem lehetett a nagy H standja körül a kedd reggeli sajtótájékoztató előtt, újságírók, fotósok próbáltak egy-egy jobb kilátással kecsegtető magaslatra kapaszkodni, hogy elsőként pillanthassák meg a True Adventure-t.
Lehullt a lepel, s előbukkant a szándékosan nyakig saras gép, kéthengeres soros blokkal a rászáradt iszap alatt, legalább 20-25 centis szabad hasmagassággal és persze DCT-erőátvitellel. A gépek kijelzőjét vizslatva nagyítottak a fotókba az emberek, hátha felfedeznek egy-egy árulkodó részletet, de persze a kosz éppen a legfontosabb helyeken takart - ez is egyfajta álcázás.
Ugyanakkor biztosak lehetünk benne, hogy a nyereg elülső részén tenyérnyire keskenyedő vázkialakítás, a 21-es első kerék és a vadonatúj erőforrás garantálja, hogy amikor azt mondják, terepmotor, nem arra gondolnak, hogy az első sátorhelyig óvatosan elgurulhatsz vele egy földúton.
Sajnos nem esett szó róla, hogy a prototípusból mikor születik szériaérett, megvásárolható modell, de a Honda illetékesei csibészes mosollyal fűzték hozzá: nem biztos, hogy a 2015-ös EICMA-ig kell várnunk az Africa Twin utód érkezésére...